معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران از رشد171درصدی ثبت نام حامیان در طرح اکرام ایتام و محسنین خبر داد.

به گزارش  ساراپرس ،محمد دهرویه با تقدیر از همراهی خیران و مردم نیکوکار در پویش‌های ماه مبارک رمضان، گفت: در این ماه مبارک ۱۱ هزار و ۱۰۸ نفر حامی جدید در طرح اکرام ایتام و محسنین ثبت نام کردند.

وی با بیان اینکه ۲۳ هزار و ۵۵۸ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان تهران هستند، اظهار کرد: تا پیش از ماه رمضان ۸۴ هزار و ۳۰۶ نفر، حمایت از این فرزندان را تعهد کرده بودند که این تعداد در حال حاضر به ۹۵ هزار و ۴۱۴ نفر رسیده است.

دهرویه با اشاره به فعالیت ۱۲۰ پایگاه در طول ماه مبارک رمضان برای ثبت نام حامیان، خاطرنشان کرد: همچنین ۲۲ هزار و ۳۲۹ نفر با ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ آمادگی خود را برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین اعلام کرده‌اند که فرآیند ثبت نام از این حامیان در دست انجام است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران ادامه داد: استقبال مردم نیکوکار از طرح اکرام ایتام و محسنین نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۱۷۱ درصد رشد داشته است.

وی یادآور شد: هموطنان عزیز می توانند با ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۷۶۳۹ آمادگی خود را برای شرکت در این طرح و حمایت از یک یا چند یتیم و فرزند محسنین اعلام کنند.

دهرویه تصریح کرد: شماره‌گیری شماره ثابت ۷۳۵۵-۰۲۱ و همچنین سایت  ekram.emdad.ir از دیگر روش های ثبت نام در طرح اکرام ایتام و محسنین است.