حبیب کاشانی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران امروز 23 آذر ماه  با حضور در شهرداری منطقه 13، با همراهی محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه 13 با شهروندان دیدار و گفتگو کرد. 

به گزارش ساراپرس ، در این دیدار حبیب کاشانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه و خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران پس از شنیدن درخواست ها و مشکلات شهروندان با شهردار منطقه در جهت رفع آنها همفکری و دستوراتی را صادر کردند.

حبیب کاشانی ، حل مشکلات مردم را مهمترین هدف ملاقات های مردمی عنوان کرد و افزود: بدون تردید حضور شهروندان در این جلسات و طرح بدون واسطه مشکلات و مسائل باعث افزایش اعتماد به مجموعه مدیریت شهری می شود.

محمدهادی علی‌احمدی شهردار منطقه۱۳ نیز با اشاره به دغدغه مندی مجموعه شهرداری منطقه در رفع معضلات شهری و رسیدگی به درخواست های مردمی یادآور شد: این دیدار های مردمی ، علاوه بر آگاهی و بررسی درخواست ها و مسائل،  می تواند در برنامه ریزی صحیح و جلب رضایتمندی شهروندان نیز موثر باشد.

در این نشست صمیمی که در راستای دیدار چهره به چهره و تکریم ارباب رجوع برگزار شد، به درخواست های جمعی از  شهروندان رسیدگی شد.

در ادامه ، حبیب کاشانی عضو شورای اسلامی شهر تهران به همراه شهردار و جمعی از مدیران منطقه ۱۳ با خانواده شهیدان حسن و محسن حاجی بابا در ناحیه ۲  دیدار و گفتگو کرد.

حبیب کاشانی ، دیدار با خانواده شهدا را یک وظیفه برای خود و تمامی مسئولان دانست و گفت: این دیدارها و مشاهده صبر و استقامت پدران و مادران شهدا روحیه خدمت کردن به مردم را در مدیران مضاعف می کند.

او افزود : خانواده معظم شهدا که عزیزان و فرزندان خود را تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند، اوج ایثار و گذشت را از خود نشان داده اند و همچون کوه در برابر شهادت عزیزانشان استوار و ثابت قدم ایستاده اند.

همچنین شهردار منطقه ۱۳ در این دیدار با بیان اینکه، خانواده شهیدان حاجی بابا ظرف دو ماه در سال ۱۳۶۱ دو شهید تقدیم انقلاب و اسلام کرد ،یادآور شد :  قدردان پدر و مادرانی هستیم که چنین فرزندانی را تربیت و تقدیم انقلاب اسلامی کردند و همچون روال گذشته هر هفته با این عزیزان دیدار داریم  تا از پندها و اندرزها و رشادات آن ها در مسیر خدمتگزاری به مردم بهره بگیریم.

گفتنی است، شهید محسن و حسن حاجی بابا، درسال ۶۱ در سر پل ذهاب بر اثر انفجار مین به درجه پر فیض شهادت نائل شدند.