معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: رسانه ها و خبرنگاران لایه های مختلف یک رویداد را بررسی و برای انعکاس ابعاد پنهان آن ورود پیدا کنند.

به گزارش ساراپرس؛  حمید زمانی روز یکشنبه در دیدار با فعالان رسانه در فضای مجازی شهرستان ری اعلام کرد: اصحاب رسانه باید چالش های پیش روی شهرستان را بررسی کنند و با اهم و مهم کردن حوادث و رویدادها، به مسائل عمیقتر و وسیعتر بپردارند.
وی اضافه کرد: خبرنگاران، اصحاب رسانه و صاحبان پایگاه های خبری و فعالان مجازی به کمک مسئولان برای اطلاع از چالش ها و مشکلات شهرستان بیایند.

زمانی گفت: مطالبه گری باید از شاخص ترین ویژگی فعالان حوزه اطلاع رسانی باشد تا بتوانند کمکی برای رفع مشکلات و بهبود شرایط کنند.
معاون استاندار تهران افزود: باید به صورت حرفه ای در حوزه اطلاع رسانی و خبرپراکنی ورود پیدا کرد و با چنین نگاهی به بررسی لایه های مختلف وقایع پرداخت.

وی از راه اندازی رسانه ای برای اطلاع رسانی و انعکاس اخبار فرمانداری به صورت حرفه ای خبر داد و به تلاش برای انتشار به موقع اخبار و اطلاعات در سریعترین زمان ممکن اشاره کرد.

زمانی بر لزوم برگزاری دوره های آموزشی مختلف برای حبرنگاران در بخش های مختلف تاکید کرد و خواستار ورود حرفه ای اصحاب رسانه در زمینه اطلاع رسانی و خودداری از پرداخت سطحی به مسائل شد.