سرگرد بخشی گفت: رسانه های معاند، اجازه نمی دهند که این صدا به گوش جهانیان برسد و وظیفه شما اصحاب رسانه این است که صدای انقلاب را به جهانیان برسانید. این انقلاب توسط معصوم تئوریزه شد.

به گزارش ساراپرس، سرگرد ناصر بخشی جانشین فرماندهی سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم ری در نشست خبری که به مناسبت دهه فجر برگزار گردید در جمع اصحاب رسانه، بیان داشت: زمانیکه مردم در تمام دنیا مورد ظلم واقع می شوند، کمتر اتفاق می افتد که ایستادگی کنند؛ لکن انقلاب اسلامی‌ایران اینگونه نبود و به مثابه موجود زنده ای، هرروز در حال رشد و شکوفایی است.

وی ادامه داد: رسانه های معاند، اجازه نمی دهند که این صدا به گوش جهانیان برسد و وظیفه شما اصحاب رسانه این است که صدای انقلاب را به جهانیان برسانید. این انقلاب توسط معصوم تئوریزه شد.

سرگرد بخشی با اشاره به برنامه های دهه فجر، گفت: بیش از ۴۰۰ عنوان برنامه در پایگاه های بسیج، مساجد و محلات برنامه ریزی کرده ایم که مهم ترین آن پویش پرچم است.

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم ری از دیگر برنامه های دهه فجر نام برد و گفت: در روز ۱۲ بهمن، زنگ انقلاب را خواهیم داشت. اهدای جهیزیه به زوج های کم برخوردار ، رزمایش کمک های مومنانه را در دستور کار داریم.