به گزارش ساراپرس؛ نایب‌رئیس کمیسیون حقوقی مجلس گفت: بازی نخ‌نمای دوگانه‌‌سازی رسانه‌های فارسی‌زبان برای مردم ایران آشکار شده است و دیگر نمی‌توانند اعتماد مردم به نظام را خدشه‌دار کنند. سیدمحمد موحد نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به دوگانه سازی رسانه های فارسی زبان خارجی در مسائل مختلف، اظهار داشت: […]

به گزارش ساراپرس؛ نایب‌رئیس کمیسیون حقوقی مجلس گفت: بازی نخ‌نمای دوگانه‌‌سازی رسانه‌های فارسی‌زبان برای مردم ایران آشکار شده است و دیگر نمی‌توانند اعتماد مردم به نظام را خدشه‌دار کنند.

سیدمحمد موحد نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به دوگانه سازی رسانه های فارسی زبان خارجی در مسائل مختلف، اظهار داشت: اقدام رسانه های فارسی زبان خارجی در رابطه با مسائل مختلف اعم از موضوعاتی همچون نوید افکاری و گوهر عشقی و فایل صوتی سپاه و جاسوس صهیونیستی یک دوگانه رسانه‌ای است یعنی آنها به دنبال موضوعاتی هستند تا نظام و کشور را زیر سوال ببرند حال می‌خواهد این موضوع درست بوده باشد یا غلط.

وی افزود: در مسئله جاسوس صهیونیستی شاهد بودیم که این موضوع را در رسانه‌های خودشان علیه نظام بلند کردند اما تیرشان به سنگ خورد نتوانستند آن هدفی که دنبالش بودم محقق کنند زیرا خود سوژه اذعان داشته هیچ ارتباطی با مقامات رسمی کشور نداشته است.

نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: رسانه های بیگانه با ایجاد این دو قطبی سازی ها درصدد هستند تا هدف‌های خودشان را پیش ببرند اما بدانند که قطعا شکست خواهند خورد.

موحد تصریح کرد: موضوع مهمی که وجود دارد این است که مسئولین کشور باید در اقدامات خودشان مسائلی را رعایت کنند تا گزکی به دشمنان مخصوصاً رسانه‌های فارسی‌زبان خارجی ندهند زیرا آن‌ها منتظرند تا اتفاقی هرچند کوچک در کشور رخ دهد تا بتوانند بر روی آن موج سواری کنند.

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس با بیان اینکه رسانه های فارسی زبان خارجی همیشه به دنبال خوراک از داخل کشور هستند، بیان داشت: بازی نخ نمای دوگانه‌ سازی رسانه های فارسی زبان برای مردم ایران کاملاً مشخص و آشکار شده است و هیچ تاثیری بر روی مردم ندارد و همچنین دیگر نمی توانند با این ترفند کشور را به هم ریخته و اعتماد مردم به نظام را خدشه دار کنند؛ زیرا مردم ما اکنون همان روحیه و ایستادگی سال ۵۷ را دارا هستند و اجازه دخالت هیچ دشمنی را به کشور نمی دهند.

منبع: فارس