مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی در جریان افتتاح دو مرکز تسهیل و توسعه کسب و کار های نوپا در حوزه گردشگری در تهران از راه اندازی چند مرکز دیگر اشتغال زایی تا پایان 1401 خبر داد و گفت: برنامه ویژه ای در حوزه کارآفرینی در حال تدوین هستیم که ضمن هدفمندی کارآفرینی و اشتغال ،نیازهای جامعه را که در دوره های مدیریت شهری قبل تاکنون احصاء شده است را جمع بندی کرده و آنچه که امروز اولویت های جامعه ما را شامل شده را طبقه بندی و بر اساس آنها ایجاد اشتغال کنیم.

به گزارش ساراپرس؛ احمد احمدی صدر مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی در جریان افتتاح دو مرکز “ویژه مشاغل خانگی” و “مرکز ویژه مشاغل نوپا و دانش بنیان” در منطقه یک شهرداری تهران گفت: افتتاح این دو مرکز در منطقه یک و در شمال تهران به عنوان یکی از مراکز گردشگری به ویژه در حوزه گردشگری سلامت اهمیت زیادی داشته و در سایر نقاط پایتخت نیز باید با توجه به ویژگی های آن منطقه اینگونه مراکز را راه اندازی کنیم.

او افزود: اما نیت و دورنمای ما از افتتاح این مراکز، خدمت رسانی به تمام افراد در کلان شهر تهران و حتی فرای آن در کل کشور خواهد بود.
احمدی صدر ضمن تاکید بر فرمایش مقام معظم رهبری بر کلمه استفاده از آحاد مردم بدور از هر گونه خط کشی و جناح بندی افزود: ما با ظرفیت های عظیم مردمی و نخبگانی در کشورمان مواجه هستیم که به درستی در مجرا و مسیری که توان دارند و می توانند برای کشور ما افتخارآفرینی کنند قرار ندادیم که این خود ناشی از نقص های قانونی و گاهی کوتاهی برخی نهاد ها است که نتوانسته اند از این ظرفیت ها استفاده کنند.
به گفته او همه ظرفیت هایی که در کشور وجود دارند مانند نخبگان، دانشمندان و کسانی که اهل تفکر و ایده هستند باید وارد عرصه میدان شوند و کمک کنند.
مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی افزود : رویکرد شورای اسلامی شهر و شهرداری تهران در دوره جدید مدیریتی آن است که از توان و ظرفیت های مردمی،سمن ها و ظرفیت عظیم آحاد مردم استفاده شود در همین عرصه و حوزه سعی کرده ایم آن هایی که نوپا هستند و در کشور ما می توانند ظهور و بروز داشته باشند را تقویت کنیم.
او ادامه داد: اگر شورای شهر در حوزه قانون تسهیلگری کند تا موانعی همچون بند ۶ ماده ۵۵ برطرف شود می توانیم مراکز بیشتری را در سطح محلات تهران داشته باشیم و سعی داریم تا پایان سال جاری تعداد مراکز اشتغال و کارآفرینی، توسعه و تسهیل کسب و کار را افزایش دهیم.
مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به رویکرد جدید در بحث کارآفرینی تصریح کرد: در حال تدوین برنامه ویژه ای در حوزه کارآفرینی هستیم که ضمن هدفمندی کارآفرینی و اشتغال ،نیازهای جامعه را که در دوره های مدیریت شهری قبل تاکنون احصاء شده است را جمع بندی کرده و آنچه که امروز اولویت های جامعه ما را شامل شده و درگیر کرده را طبقه بندی و بر اساس آنها ایجاد اشتغال کنیم.