به مناسبت گرامیداشت  بازگشت آزادگان به میهن اسلامي، نشست صميمانه شهردار منطقه۱۳، مشاور و مدیر دفتر حوزه شهردار، رئیس روابط عمومی و مسئول امور ايثارگران، با آزادگان  سرافراز در شهرداری منطقه۱۳ برگزار شد.

به گزارش ساراپرس، شهردار منطقه با اشاره به منزلت آزادگان و ایثارگران،خدمات به این قشر را جزء افتخارات ارزشمند برشمرد و افزود:  از خداوند می خواهیم که توفیق خدمت به شما را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه ورود آزادگان به میهن اسلامی در ۲۶ مرداد سال ۱۳۶۹ هیچگاه از یاد و خاطره ملت مقاوم ایران اسلامی نمی رود، اظهار داشت: بازگشت آزادگان به میهن اسلامی پس از سال ها اسارت، پیروزی بزرگ و مهمی برای ملت ایران بود.

محمد هادی علی احمدی ادامه داد: همه آزادگان، جانبازان و شهدا با جانفشانی و از خود گذشتگی در برابر دشمنان ایستادگی و مقاومت کردند و توانستند کمر صدام و صدامیان را بشکنند و نگذاشتند به تمامیت ارضی، استقلال و شرف ملت عزیز ایران اسلامی آسیبی وارد شود.
شهردار منطقه۱۳ خاطر نشان کرد: آزادگان افتخارآفرین و الگوی مقاومت برای آحاد جامعه است، از این رو تصمیم گرفته شد تا به مناسبت سالروز ورود آنها به میهن اسلامی، مراسم تجلیل از آزادگان منطقه  را برگزار کنیم.
در این مراسم که باخاطره‌گویی از دوران اسارت آزادگان همراه بود، از این اسوه های سرافراز توسط شهردار منطقه ۱۳ تجلیل شد.