وزیر محترم کار، تعاون و رفاه اجتماعی و سایر مسئولین اداری و فرهنگی این وزارتخانه در اقدامی مسئولانه و ارزشی و در طی هماهنگی های به عمل آمده در همایشی گرد هم جمع آمدند.

به گزارش ساراپرس؛ سخن روز مدیر مسئول؛

در آخرین روزهای هفته جاری بود که با اهتمام وزیر محترم کار، تعاون و رفاه اجتماعی و سایر مسئولین اداری و فرهنگی این وزارتخانه در اقدامی مسئولانه و ارزشی و در طی هماهنگی های به عمل آمده؛ خوشبختانه پس از دو سال دوری و محرومیت ناشی از شیوع کرونا برگزاری چنین دورهمی و نشست صمیمانه و کاری مدیران روابط عمومی های ادارات، مراکز تابعه این وزارتخانه را شاهد نبودیم که هم اکنون با تحقق این مهم هم به سنت حسنه صله و رحم همکاران دور و نزدیک انجامید و هم به تبادل نظر پیرامون مسائل و امور درون سازمانی و بین بخشی خویش پرداختند.

در این میان سید عباس موسوی مدیر روابط عمومی و عضو هئیت مدیره کانون آرامش ایثارگران و جانبازان اعصاب روان وخانواده آنان با بیان اینکه این کانون با بیش از ۴۰۰هزار عضو بیشترین تعداد از میان تشکل‌های جانبازی درکشور هستند ومتاسفانه دارای بیشترین مشکلات می باشند، گفت: در حاشیه همایش فرصتی شد تا برخی از مشکلات این عزیزان با مسولین ذیربط را مطرح و پیگیری نمایم.

گفتنی است موسوی مدیر روابط عمومی شرکت تولیدی و صنعتی معظم (پگاه) می باشند که کوله باری از تجارب ارزنده و گران‌سنگ را در دوران ۲۳ سال فعالیت خود به همراه دارند.

گفتگوی تکمیلی مدیر مسئول با وی  در خبرهای آینده منتشر خواهدشد.