دومین نمایشگاه نوشت افزار ، لوازم التحریر ، اقلام هنری و کمک آموزشی از تاریخ 21 مرداد الی 31 شهریور ماه 1401 در محل باغ راه حضرت زهرا (س) در حال برگزاری می باشد.

به گزارش ساراپرس، دومین نمایشگاه نوشت افزار ، لوازم التحریر ، اقلام هنری و کمک آموزشی با عنوان عاشورا تا اربعین به همت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه هجده در باغ راه حضرت فاطمه زهرا (س) از ساعت ۹ صبح لغایت ۲۳ در حال برگزاری می باشد.

گفتنی است در این نمایشگاه موکب آستان مقدس حضرت علیّ بن موسی الرّضا (ع) و هیئت وارثان ثارالله (ع) پذیرای بازدید کنندگان از این نمایشگاه با ویژه برنامه‌های متعدّد فرهنگی، مذهبی، اجتماعی و هنری می باشند.
شایان ذکر است که هدف از برگزاری این نمایشگاه ارایه آخرین توانمندی ها و فناوری‌های روز صنعت نوشت افزار، توسعه بازار داخلی، ارائه محصولات تولیدی با کیفیت و استاندارد و ترویج فرهنگ استفاده از کالا های داخلی است.
عرضه لوازم التحریر با پایین ترین قیمت و کیفیت مطلوب و همچنین ارایه بسته های حمایتی لوازم التحریر به صورت رایگان به گروه‌های خاص در منطقه از جمله ویژگیهای این نمایشگاه است.
علاقه مندان می توانند برای بازدید نمایشگاه تا تاریخ ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۱ به نشانی بزرگراه آیت الله سعیدی،کنارگذر فتح، بعد از خیابان تختی، نبش خیابان درجزینی، باغ‌راه حضرت زهرا سلام الله علیها(س) مراجعه کنند.