با حضور قائم مقام مدیرکل کمتیه امداد استان تهران دفتر مشاوره حقوقی و معاضدت قضایی کانون وکلای دادگستری در کمیته امداد رودباقصران و لواسانات افتتاح شد.

به گزارش شبکه خبری ساراپرس،امروز دوشنبه بیست و پنجم مهر ماه با حضور محمدمهدی اسماعیلی، قائم مقام مدیرکل کمیته امداد استان تهران و محمدی ،رئیس اداره حقوقی و امور نمایندگان کمیته امداد استان تهران دفتر مشاوره حقوقی و معاضدت قضایی کانون وکلای دادگستری در اداره کمیته امداد رودبارقصران و لواسانات افتتاح شد.

محمدمهدی اسماعیلی، قائم مقام مدیرکل کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه یکی از برنامه‌های کمیته امداد برای ارائه خدمت به مددجویان تحت حمایت ارائه مشاوره و خدمات حقوقی و قضایی است،گفت: مشکل حقوقی مددجویان در بسیاری موارد از طریق کمک وکلای نیکوکار حل می‌شود و موجب احقاق حق آن‌ها شده و آرامش را به آن‌ها بر می‌گردانند.

وی افزود: در همین جهت دفتر مشاوره حقوقی و معاضدت قضایی کانون وکلای دادگستری در اداره کمیته امداد رودبارقصران و لواسانات  پیرو تفاهم نامه کانون دادگستری مرکز با کمیته امداد در خصوص ایجاد دفاتر معاضدت حقوقی و قضایی رایگان ویژه جامعه هدف تحت حمایت دفتر مشاوره حقوقی و معاضدت قضایی افتتاح و به بهره برداری رسید.

اسماعیلی، عنوان کرد: تنظیم اظهارنامه، شکوائیه، دادخواست، لایحه شرکت در جلسات دادگستری و اعلام وکالت در پرونده های قضایی از سوی وکلای معاضدت و نیکوکار از جمله خدمات این دفتر به متقاضیان تحت حمایت این اداره است.

شهرام رنجبر نیز با بیان اینکه سه نفر از وکلای پایه یک دادگستری در راستای ارائه خدمات حقوقی و قضایی به مددجویان تحت حمایت با این اداره همکاری دارند، گفت: وکلای نیکوکار یک روز در هفته از ساعت ۹ الی ۱۲ با حضور در دفتر مشاوره حقوقی و معاضدت قضایی کانون وکلای دادگستری کمیته امداد رودبارقصران و لواسانات به مددجویان تحت حمایت این اداره  خدمات مشاوره حقوقی و معاضدت قضایی ارائه می دهند