سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری موبایل قاپ تکرو محله ورداورد حین سرقت خبر داد و گفت از متهم 6 دستگاه تلفن همراه سرقتی کشف و وی به 15 فقره سرقت مشابه اعتراف کرد.

به گزارش ساراپرس، سرهنگ ” حسین مافی” سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری اظهار داشت: در پی افزایش سرقت تلفن همراه شهروندان در محله ورداورد توسط موتورسوار دستگیری سارق یا سارقان را تیم عملیات ضربت کلانتری ۱۸۱ این محل بر عهده گرفتند و گشت زنی های هدفمند را افزایش دادند.
وی با بیان اینکه ماموران روز گذشته حین گشت زنی در محله موتورسواری را حین سرقت تلفن همراه یکی از شهروندان مشاهده کردند افزود: سریعا وارد عمل شده و در یک تعقیب و گریز موتورسیکلت متوقف و متهم دستگیر شد و در بررسی اولیه از متهم ۶ دستگاه تلفن همراه سرقتی که روز جاری سرقت کرده بود کشف شد.
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: متهم ۲۸ ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و سرقت تلفن همراه شهروندان و موبایل قاپی در ورداورد و شهر تهران و فروش آن در بازار و ۱۵ فقره سرقت مشابه معترف شد که مال باختگان شناسایی و به کلانتری دعوت شدند.
سرهنگ مافی با اشاره به سوابق متهم در امر سرقت و تحمل حبس در زندان در پایان خاطر نشان کرد: تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهم و شناسایی مال باختگان و مال خران ادامه دارد.