حجت الاسلام ادیانی گفت: در جهاد تبیین نقش طلاب و روحانیون نقش تعیین کننده است به شرطی که خودشان مجهز و مسلح به علم و تقوا بشوند.

به گزارش ساراپرس، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در نشست سراسری بصیرت افزایی رؤسای عقیدتی سیاسی یگان‌های انتظامی، گفت: تنها را اثر گزاری در دیگران اول مراقبت از خود است؛ تا ما اول خودمان را اصلاح نکنیم اصلاح دیگران امکان ندارد؛ دشمنان با همه توان برای عوض کردن اعتقاد و باور جوانان به صحنه آمده و از مدت ها قبل یک جنگ ترکیبی تمام عیاری علیه ملت و کشور ما آغاز کرد.

وی با اشاره به اینکه امروز سکوت و بی تفاوتی به هیچ عنوان جایز و روا نیست، بیان داشت: در جهاد تبیین نقش طلاب و روحانیون نقش تعیین کننده است به شرطی که خودشان مجهز و مسلح به علم و تقوا بشوند. تا ما خود را مهذب نکنیم نمی توانیم دیگران را تهذیب کنیم. روحانی نباید خود را درگیر کارهای اداری کند و باید فقط به فکر وظیفه طلبگی خود که همان طهارت نفس است باشیم. اگر روزی تلاوت قرآن نداشتیم یا یک زیارت عاشورا نخواندیم و یا با کلام معصومین علیهم السلام انس نداشتیم آن روز باید تاسف و غصه خورد. انقلاب اسلامی سال ۵۷ در ایران در وهله اول یک انقلاب فرهنگی و اعتقادی بود مردم عزیز ما با همین اعتقاد و باور عمیق به اسلام و امام با تقدیم بیش از ۳۰۰هزار شهید این انقلاب را از انواع آسیب ها و بحران های و تهاجم سخت و نرم حفظ کردند.

حجت الاسلام ادیانی ادامه داد: ما به دنبال بالا بردن سواد کارکنان نیستیم ما به دنبال ارتقاء معنوی و دیانت و اخلاص کارکنان و خانواده ها هستیم. امروز مراسم تکریم و معارفه فرمانده کل انتظامی بود و بزرگترین افتخار برای سردار اشتری این فرمانده ولائی و انقلابی کسب رضایت نائب امام عصر عج بود. ایشان با تلاش و مجاهدت‌های کم نظیر و شبانه روزی و انجام اقدامات اثربخش در طول هشت سال در جهت تامین نظم و امنیت برای مردم توانست مدال پر افتخار رضایت فرمانده معظم کل قوا را کسب کند و این بزرگترین افتخار و توفیق برای هر کسی است که در مسیر انقلاب و امام و شهدا قرار دارد.

 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با اشاره به اینکه بدون شک فرمانده جدید انتظامی، با انگیزه بالاتر و با روحیه جهادی و انقلابی مضاعف این راه مقدس و پرافتخار را با قدرت و صلابت ادامه خواهد داد، افزود:  سازمان عقیدتی سیاسی باهمه توان و ظرفیت در خدمت سردار رادان جهت تحقق کامل منویات و انتظارات مقام‌ معظم رهبری خواهد بود.