محمدحسین صوفی از برگزاری رالی ویژه هنرمندان، اصحاب رسانه، جوانان و بانوان در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش ساراپرس به نقل از سینما آفیس،مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: «کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران برای تمام اقشار و اصناف جامعه برنامه ویژه دارد. هنرمندان به عنوان قشر اقلیت جامعه در جامعه هدف برنامه‌های ما قرار دارند. ما سال گذشته نخستین رالی ویژه هنرمندان کشور را برگزار کردیم. از سویی اقدامات و زیرساخت‌های لازم جهت برگزاری باشکوه‌تر و جذاب‌تر رالی هنرمندان در سال جدید صورت گرفته و فراخوان آن نیز منتشر شده است. این رالی با توجه به ترافیک کاری و حرفه‌ای هنرمندان و متناسب با زمانی که می‌توانند صرف کنند متغیر است.»

عضو هیئت علمی دانشگاه صداوسیما با طرح پیشنهادی عنوان داشت: «کانون جهانگردی و اتومبیلرانی این آمادگی را دارد تا ۱۸ مردادماه برابر با روز خبرنگار، رالی ویژه اصحاب رسانه و با حضور حداکثری این عزیزان برگزار کند.»

مدیرعامل اسبق انجمن سینمای جوانان ایران در خاتمه اظهاراتش تاکید کرد: «کانون اتومبیل‌رانی و جهانگردی کشور به عنوان بازوی محرک برنامه‌ها و اهداف توسعه محور وزارتخانه، برای تمام اقشار جامعه برنامه ویژه داشته و در شاخه‌های مختلف سعی داریم تا رالی‌های تخصصی و ویژه‌ای برگزار کنیم. در سال ۱۴۰۲ شاهد برگزاری رالی ویژه هنرمندان، اصحاب رسانه، جوانان، بانوان و … خواهیم بود.»