سرهنگ جلیلیان گفت: شماخبرنگاران افسران جنگ نرم هستید و با گزارشات مثبتی که می دهید روح امید را در مردم می تپید.

به گزارش ساراپرس؛سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری در حاشیه نشست خبری با اصحاب رسانه ، افزود: وظیفه نیروی انتظامی حفظ نظم، امنیت و آرامش در جامعه است. بیشترین تماس را مردم با سامانه های پلیس می گیرند.

وی ادامه داد: پلیس در ایران وجه تمایزی با پلیس سایر کشور هادارد و ان این است که ولایت مدار و گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستیم. در مکان های مقدس اعم از مساجد و زیارت گاه ها ملاقات های مردمی را دایر و به درخواست های انان پاسخ مثبت دادیم .

سرهنگ جلیلیان بیان داشت: همکاران پلیس به بعد مادی فکر نمی کنند و هدفی والاتر را درنظر گرفته اند و در سایر کشورها پلیس فقط مزد می گیرد‌ .

فرمانده انتظامی ری از موفقیت های این مجموعه در طول این یکسال اظهار داشت: برخورد قاطع با اراذل و او باش، پاکسازی مناطق الوده از معتادین، مواد فروشان و خرده فروشان ، برخورد با قاچاقچیان و مفسدان اقتصادی در دستور کار ما قرار گرفت. امنیت مردم خط قرمز پلیس بود.

وی بیان کرد: در رزمایش ها و گردانها رتبه اول را کسب کردیم.۵ پروژه مهم را پیگیری کردیم . کلاناری علایین را در کمتر از ۲ ماه دیگر بهره برداری خواهیم کرد.

این مقام انتظامی توضیح داد: شماخبرنگاران افسران جنگ نرم هستید و با گزارشات مثبتی که می دهید روح امید را در مردم می تپید.

سرهنگ جلیلیان اشاره کرد: ۴۱ درصد افزایش رضایت مندی مردم را از فرماندهی انتظامی شهرری داشتیم.