با تمام توان از خبرنگاران متعهد، سلامت و اخلاق مدار حمایت خواهم کرد و تمام تلاش خود را در جهت حل مسائل و مشکلات و امور رفاهی این قشر زحمتکش به کار خواهم بست.

به گزارش ساراپرس ،حمید زمانی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری در نشست خبری به مناسبت هفته دولت با خبرنگاران از حمایت قاطع از اصحاب رسانه و خبرنگاران قانونی و مجوز دار شهرستان ری خبر داد.

فرماندار ویژه شهرستان ری افزود: خبرنگاران بعنوان سربازان خط مقدم در اطلاع رسانی به مردم و پل ارتباطی بین مردم و مسئولان نقش بسزای را ایفا می نمایند.

زمانی عنوان کرد: دستگاه‌ها و ارگان‌ها در شهرستان ری باید با خبرنگار های مجوز دار و مورد تایید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ری همکاری های لازم را داشته باشند و در ارائه عملکرد و گزارش کار خود نهایت همکاری را با اصحاب رسانه به کار ببندند.

وی افزود: خبرنگاران چشم و گوش مسئولین می باشند و می توانند با انعکاس مطالب، نظرات و انتقادات مردم در جهت پیشرفت امور و حل مسائل و مشکلات شهرستان به عنوان یکی از ارکان مهم در جهت پیشبرد اهداف عالیه نظام گام بردارند.

معاون استاندار تهران اعلام کرد: با تمام توان از خبرنگاران متعهد، سلامت و اخلاق مدار حمایت خواهم کرد و تمام تلاش خود را در جهت حل مسائل و مشکلات و امور رفاهی این قشر زحمتکش به کار خواهم بست.

وی در خصوص سوال خبرنگار آوای ری در مورد اعلام لیست خبرنگاران قانونی و مجوز دار افزود: با همکاری و همراهی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ری به زودی لیست خبرنگاران و اصحاب رسانه قانونی و مجوز دار به ادارات ارگانها و نهادهای شهرستان ری اعلام خواهد شد و پس از اعلام اسامی این عزیزان دیگر هیچ اداره ای حق مصاحبه و ارائه گزارش به غیر از اسامی لیست منتشر شده را ندارد.

زمانی در پایان به عنوان هدیه، کمک هزینه سفر به کربلای معلی را برای خبرنگاران خانه مطبوعات و بسیج رسانه شهرستان ری اعلام کرد.