شهردار منطقه۱۳ در نشست صميمانه با دبیران کانون افراد دارای معلولیت از اختصاص مکانی برای دورهمی افراد دارای معلولیت به منظور فعالیت های اجتماعی و ایجاد فرصت برای اشتغالزایی این عزیزان خبر داد.

به گزارش گویای صنعت، به مناسبت هفته ملی معلول ، نشست صمیمانه شهردار منطقه۱۳ با ۱۲ دبیر کانون افراد دارای معلولیت در محل سالن کنفرانس ساختمان ستادی برگزار و به مسائل و دغدغه های این عزیزان رسیدگی شد .
در این جلسه، محمد هادی علی‌احمدی ضمن استماع درخواست های معلولان گفت : برای تسهیل در رفت و آمد هر چه بهتر افراد دارای معلولیت در محدوده ، بازدید میدانی از نقاط مورد نیاز به ویژه خیابان پیروزی با حضور دبیران کانون معلولان صورت بگیرد تا مناسب سازی ها مطابق با نیاز و خواسته افراد دارای معلولیت و به شکل دقیق انجام شود .
شهردار منطقه۱۳ تاکید کرد : با توجه به مناسب سازی تعدادی از سرای محلات ، ساختمان های باقی مانده نیز هر چه سریعتر برای رفت و آمد افراد دارای معلولیت مناسب سازی شوند.
محمد هادی علی‌احمدی اظهار داشت : مسیر های تردد دبیران و افراد دارای معلولیت ساکن منطقه بررسی و مشکلات موجود برای رفاه حال این عزیزان رفع می شود .
فرهنگسازی موضوعات مربوط به افراد دارای معلولیت از قبیل رعایت حق تقدم و عدم توقف در جای پارک خودرو از طریق نصب بنر و علائم در سازه های شهری از دیگر تاکیدات شهردار منطقه در این جلسه بود .
شهردار منطقه۱۳ خاطر نشان کرد: در نظر داریم محلی برای فعالیت اجتماعی و دورهمی افراد دارای معلولیت فراهم کنیم تا ضمن فعالیت اجتماعی، فرصتی برای اشتغالزایی از طریق برپایی بازارچه موقت فراهم شود .
در این جلسه، افراد دارای معلولیت ضمن تشکر از نگاه ویژه شهردار منطقه به مسائل معلولان و به تبع آن مناسب سازی شهر ، مشکلات خود را با شهردار منطقه در میان گذاشتند . در پایان شهردار منطقه با اهدای لوح تقدیر ، از زحمات دبیران کانون های افراد دارای معلولیت تجلیل کرد.