بامداد سوم فروردین عابر پیاده 40 ساله در بزرگراه آزادگان دچار حادثه شد و جان باخت.

به گزارش ساراپرس، سرهنگ احسان مومنی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در حالی از وضعیت عادی خیابان‌های تهران در روز پنجشنبه سوم فروردین ۱۴۰۲ خبر داد که متأسفانه در ساعات ابتدایی این روز عابر پیاده ای که در محدوده شرق به غرب بزرگراه آزادگان حوالی پل شهید کاظمی تصمیم به عبور از عرض بزرگراه (کندرو به تندرو) را داشت با خودرویی سواری تصادف می‌کند و جانش را از دست می‌دهد.

مومنی در این باره می‌گوید: همکاران من در حال بررسی علل این تصادف فوتی هستند . اما بارها توصیه کرده‌ایم که عبور مرگبار عابر پیاده از عرض بزرگراه ها پتانسیل هرگونه حادثه را دارد و در چنین شرایطی طبیعتا هیچ حمایتی از عابر پیاده ای که عرض بزرگراه را برای تردد انتخاب کرده است نمی‌شود.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بزرگراههای خلوت تهران در روزهای سال نو نباید عاملی برای افزایش سرعت و حرکات مخاطره آمیز رانندگان تهرانی و حتی مسافران محترم نوروزی پایتخت باشد. حرکت با سرعت مطمئنه و توجه صد در صدی به جلو با تمرکز کامل در تمام ساعات روز توصیه می‌شود و خواهشمندیم در صورت خستگی و خواب آلودگی از رانندگی خودداری فرمایید و اجازه ندهید روزهای ابتدایی سال با اتفاقات تلخ و ناگوار آغاز شود.