حجت الاسلام ادیانی گفت: سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، مظهر مقاومت ،قدرت وشهادت بود و لرزه بر اندام دشمنان در سراسر جهان انداخت.

حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام در ستاد سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی گفت:خدا را شکرگزاریم که بعد از سال ها انتظار، میزبان شهید گمنام هستیم.شهدای که جانشان را در راه وطن نثار کردند و اکنون بی نام و نشان هستند.

وی با اشاره به پیام شهدا که دعوت به ولایت، وحدت و براعت از فتنه است، بیان کرد :سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، مظهر مقاومت ،قدرت وشهادت بود و لرزه بر اندام دشمنان در سراسر جهان انداخت.

حجت الاسلام ادیانی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: این نظام با خون شهدا پا گرفت و قداست یافت؛ ما وامدار این شهیدان هستیم.شهدای ما در مکتب اسلام درس خواندند و به ائمه درس پس دادند.

نماینده ولی فقیه در انتظامی در ادامه سخنان خود با اشاره به برکات شهدای گمنام اظهار کرد: یکی از برکات الهی وجود شهدای گمنام در جامعه، معنویت است و این معنویت باعث صمیمیت در بین مردم می شود.

حجت الاسلام ادیانی  گفت: شعار و عمل شهدا، عمل به دستورات ولایت بود
و کارکنان انتظامی با سرلوحه قرار دادن سیره و روش شهدا می توانند به قله عزت و افتخار صعود کنند و در مقابل استکبار جهانی ایستادگی نمایند. مزار شهدا در هر منطقه ای که باشد روحیه ایثارگری و ایستادگی در برابر استکبار را ترویج می کند.