شهریار حیدری گفت: در زمان حمله، ۵ نفر داخل برجک بودند. ابتدا تروریستها برجک را محاصره کرده و اقدام به تیر‌اندازی سنگین به سوی برجک می‌کنند و بعد هم در خواست می‌کنند که نیروهای مرزبانی تسلیم شوند.

به گزارش  ساراپرس، «شهریار حیدری» عضو کمیسیون امنیت ملی، از جزئیات حمله تروریستی به مرزبانان سراوان خبردادوگفت: در جریان این حمله، گروهک جیش‌الظلم (مستقر در خاک پاکستان) ساعت ۱۱ شب از موانع مرزی عبور و به برجگ مرزبانی حمله کردند.

در زمان حمله، ۵ نفر داخل برجک بودند. ابتدا تروریستها برجک را محاصره کرده و اقدام به تیر‌اندازی سنگین به سوی برجک می‌کنند و بعد هم در خواست می‌کنند که نیروهای مرزبانی تسلیم شوند.

نیروهای مرزبانی تسلیم نمی‌شوند و مقابله می‌کنند و پاسگاه‌های مجاور را هم در جریان می‌گذارند. تروریست‌ها با انواع تجهیزات و سلاح‌ها از جمله آر پی جی و تجهیزات انفجاری حمله دیگری می‌کنند و پس از رسیدن نیروهای کمکی از سایر پاسگا‌های مرزی درگیری‌ها ادامه می‌یابد.

نیروهای کمکی بیش از ۱۳ خمپاره به محل استقرار تروریست‌ها شلیک کردند و درگیری زمینی ادامه می‌یابد که در نتیجه آن، ۵ نفر از نیروهای مرزبانی به شهادت می‌رسند و تعدادی از نیروهای گروهک تروریستی کشته می‌شوند.

در نهایت با مقاومت مرزبانی و آتش‌سنگین نیروها، بقیه اعضای گروهک تروریستی مجبور می‌شوند از همان محلی که وارد شده بودند به داخل خاک پاکستان فرار کنند.

مرزبانی ایران اعتراض خود را به مسئولان مرزبانی پاکستان اعلام کرده و فیلم و عکس محل ورود گروهک تروریستی را به آنها ارائه کرده که محل ورود آنها دقیقاً از نقطه‌ای بود که در داخل پاکستان است و همچنین آنها بر اساس مستندات به داخل کشور پاکستان فرار کردند.