سرپرست کمیته امداد شاهدشهر،صباشهرو فردوسیه از مراسم توزیع 25 سری جهیزیه میان نوعروسان تحت حمایت این اداره خبر داد.

به گزارش شبکه خبری ساراپرس، حسن محمدی مهینی با اعلام برگزاری مراسم توزیع جهیزیه میان نوعروسان تحت حمایت این اداره،گفت: این مراسم امروز یکشنبه هفدهم مهر ماه  با حضور جهانبخش مرادی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران و جمعی از مسئولان شهریار و شاهدشهر، صباشهر و فردوسیه و همچنین خانواده شهداء در محل اداره کمیته امداد شاهدشهر، صباشهر و فردوسیه برگزار شد.

وی افزود: در همین راستا نیز ۲۵ سری جهیزیه به ارزش هر سری ۳۳ میلیون تومان میان نوعروسان تحت حمایت توزیع شد که از این تعداد ۶ سری جهیزیه به بانوان سرپرست خانوار که مجدد ازدواج نموده اند، اهداء شد.

محمدی مهینی بیان کرد: هر سری جهیزیه شامل پنج قلم کالای اساسی از جمله یخچال، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، جاروبرقی و تلویزیون است.

سرپرست کمیته امداد شاهدشهر،صباشهر و فردوسیه با بیان اینکه در شش ماهه امسال ۳۰  کمک هزینه ازدواج در قالب جهیزیه برای نوعروسان و هدیه ازدواج ویژه پسران با هزینه ای بالغ بر۹۲۱ میلیون تومان پرداخت شده است، بیان کرد: هم اکنون ۱۷  مددجو نیز در نوبت دریافت کمک هزینه ازدواج هستند.

وی گفت: هم اکنون ۲ هزار و ۷۳۵ خانواده با جمعیت ۶ هزار و۳۵۰ نفر ازخدمات کمیته امداد شاهدشهر، صباشهر و فردوسیه بهره مند می شوند.