مدیرکل کمیته امداد استان تهران از توزیع 2 میلیون و 666 هزار پرس غذای گرم میان خانواده‌های نیازمند از ابتدای ماه محرم تاکنون خبر داد.

به گزارش ساراپرس، سیدابوالفضل پرپنچی با اعلام گزارشی از اجرای پویش اطعام و احسانی حسینی،گفت:  براساس آخرین آمار از ابتدای ماه محرم  تا کنون ۲ میلیون و ۶۶۶ هزار پرس غذای گرم میان خانواده‌های نیازمند در سطح استان تهران تهیه و توزیع شده است.

وی افزود: از ابتدای ماه محرم بیش از ۱۴۴ میلیارد و ۵۰۴ میلیون تومان برای تهیه غذای گرم هزینه شده است که خیران و به ویژه مراکز نیکوکاری استان تهران در تأمین اعتبار و اقلام مصرفی مشارکت کرده‌اند.

پرپنچی ادامه داد: در قالب این طرح تاکنون ۵۱ هزار و ۴۳۰ بسته معیشتی به نیازمندان ارائه شده است و برای تأمین بسته‌های معیشتی تاکنون ۲۳ میلیارد و ۲۹۴ میلیون تومان اعتبار از محل کمک‌های مردمی و مراکز نیکوکاری هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران بیان کرد: همچنین در این مدت زمان ۵ هزار و ۲۰۰ بسته بهداشتی نیز توسط کمیته امداد استان تهران و مراکز نیکوکاری میان نیازمندان توزیع شده است.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع برای اجرای پویش اطعام و احسان حسینی خیران، نهادها و مراکز نیکوکاری تاکنون بیش از ۱۶۷ میلیارد و ۸۱۰ میلیون تومان کمک کرده‌اند.