معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 13 از تهیه و نصب 225 زیر مخزنی جدید در محلات سیزده گانه این منطقه خبر داد و افزود : تعدادی مخزن جدید نیز در آینده نزدیک نصب و به بهره برداری می رسد.

به گزارش شبکه خبری ساراپرس ، احسان خیراتیان صفائی، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه از زیر مخزنی ها به عنوان مبلمان شهری نام برد که در ساماندهی سطل های زباله نقش مهمی دارند و اضافه کرد : در راستای رسالت و وظایف شهرداری تهران، با کارشناسی و ارزیابی انجام شده، ۲۲۵ عدد زیر مخزنی بتنی در محدوده محلات نواحی چهارگانه توسط معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۳ نصب شده است .
او با بیان اینکه امروزه مساله زباله های شهری به یکی از معضلات مهم شهرنشینی تبدیل شده است اظهار داشت : بر این اساس ، تهیه وسایل و تجهیزاتی که برای جا بجایی ، انباشت، تفکیک و امحا زباله ها کاربرد دارد ، همواره مورد توجه مجموعه معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه است .
به گفته معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه، در صورت نیاز، این زیرمخزنی ها به زودی به مخازن نو مجهز می شوند و این امر به طور ویژه در دستور کار قرار دارد.
او یادآور شد: امیدواریم، با استمرار و همراهی شهروندان در ساختن شهری پاکیزه هر روز شاهد خدماتی نو و مطلوب از سوی شهرداری باشیم .