حجت الاسلام ادیانی گفت: همه ما باید توان و عزممان را برای ساخت انتظامی در تراز انقلاب اسلامی و مطلوب جامعه قرآنی جزم کنیم تا ان شاء الله بتوانیم در این مسیر رضایت خداوند و مردم را به دست آوریم.

به گزارش ساراپرس، حجت الاسلام والمسلمین دکتر “سید علیرضا ادیانی” رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در جلسه اخوت فرماندهان، روسا و مدیران ارشد حوزه مرکزی فراجا با اشاره به تقارن آغاز سال جدید، بهار طبیعت با بهار قرآن اظهار داشت: سالی که نکوست از بهارش پیداست؛ تقارن نوروز را با بهار فطرت، معنویت و ماه ضیافت الهی به فال نیک می گیریم و ان شاء الله همه ما بتوانیم از فیوضات این ماه پرخیر و برکت بهره مند شویم.

وی با تبریک فرا رسیدن ایام خجسته نوروز و حلول ماه رمضان به آحاد کارکنان فهیم و پرتلاش انتظامی جمهوری اسلامی ایران، مطرح کرد: رمضان؛ ماه رحمت، برکت و مغفرت است و سال را با چنین ماه پر خیر و برکتی آغاز کردیم، ان شاء الله همه ما از خیرات و برکات این ماه عزیز و عظیم برخوردار شویم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با بیان اینکه مردم ولی نعمتان ما هستند، بر لزوم خدمت مجاهدانه، خالصانه و بی منت به مردم تاکید و تصریح کرد: نیروهای مجاهد و پرتلاش پلیس در همه ایام با انگیزه و روحیه انقلابی و جهادی به مردم خدمت می کنند و در این ایام نوروز و تعطیلات هم شاهد بودیم که این مجاهدان فی سبیل الله خدمت به مردم را به راحتی خود ترجیح دادند و با انگیزه و مجاهدانه این خدمت مضاعف تداوم داشت، بنده به وجود چنین همکاران و همرزمانی افتخار می کنم و قدرشناسانه ، از تک تک نیروهای پلیس از مرز تا مرکز تشکر و قدردانی می کنم.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی با بیان اینکه باید عزم را جزم، اراده ها را پولادین و حرف و شعار را با عمل همراه کرد، خاطر نشان کرد: بایستی همت را بلند داشت تا بتوانیم مسئولیتی را که برعهده داریم، به خوبی انجام دهیم و در شأن و شایسته این ملت عزیز به آنان خدمت کنیم.

وی با بیان اینکه با توکل و اعتماد به خداوند می توان بر مشکلات فائق آمد، بیان کرد: طهارت درون، تقوا، وثوق، اطمینان و توکل به خداوند انسان را بر هر کاری قادر و توانا می کند؛ با توکل به خداوند متعال و همت می توان همه قله ها را فتح و به پیروزی رسید.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا در بخش پایانی سخنان خود گفت: همه ما باید توان و عزممان را برای ساخت انتظامی در تراز انقلاب اسلامی و مطلوب جامعه قرآنی جزم کنیم تا ان شاء الله بتوانیم در این مسیر رضایت خداوند و مردم را به دست آوریم.