بزرگراه نواب ، همت ، امام علی (ع) و خیابان آزادی از سنگین ترین معابر صبحگاهی پایتخت هستند.

به گزارش ساراپرس ، با رصدی که از طریق دوربین های مرکز کنترل ترافیک از سطح معابر شهر تهران از وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراههای پایتخت در صبحگاه چهارشنبه ۲۶ مرداد ماه ۱۴۰۱ صورت پذیرفت ، شاهد حجم بالای ترددها و شروع ترافیک در سطح معابر شهر تهران بودیم .
وی ادامه داد : بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از صدف، بزرگراه بابایی از امام علی ( ع ) ، بزرگراه یادگار امام(ره) در مسیر جنوب به شمال از گلاب، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست شاهد بار ترافیکی هستیم .
سرهنگ شریفی افزود : بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از نوبنیاد، بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گلها و در مسیر غرب به شرق آزادراه از چیتگر و آزادگان بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم.
وی بیان داشت : خیابان آزادی در مسیرغرب به شرق از شهیدان و مسیر جنوب به شمال نواب از میدان نهم دی دارای بار ترافیکی سنگینی هستند.
سرهنگ شریفی گفت : بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از جنت آباد ، شهید حکیم درمسیر غرب به شرق از باکری، بزرگراه هاشمی رفسنجانی درمسیر غرب به شرق از شهید ستاری، شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از رحمانی دارای ترافیک می باشند .
سرهنگ شریفی افزود : تیم های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی تقاطع ها و معابر و میادین شهر تهران بمنظور روان سازی و کنترل ترافیک حضور دارند
وی به رانندگان توصیه داشت : از تغییر مسیرهای ناگهانی که یکی از عوامل بروز تصادفات در سطح شهر است جدا خودداری نمایند و با دیدن خطوط شطرنجی در مرکز تقاطع ها و با دیدن ترافیک و ومسدود شدن جلوی راه آنها حتی اگر چراغ مسیر سبز بود ایست کامل کرده و قبل از خطوط شطرنجی وسط تقاطع بصورت کامل بایستند .