رضوی بیان داشت:مدیریت شهری منطقه ۲۰ تدابیر خاصی در زمان برپایی مراسم نماز عید فطر پیش بینی کرده است و به آحاد نمازگزاران به ویژه آنها که در فضاهای باز اطراف حرم حضرت عبدالعظیم(ع) و مساجد نماز عید را اقامه خواهند کرد، خدمت رسانی می کند.

به گزارش ساراپرس، سیدمحمد ناظم رضوی روز چهارشنبه اظهار داشت:مدیریت شهری منطقه ۲۰ تدابیر خاصی در زمان برپایی مراسم نماز عید فطر پیش بینی کرده است و به آحاد نمازگزاران به ویژه آنها که در فضاهای باز اطراف حرم حضرت عبدالعظیم(ع) و مساجد نماز عید را اقامه خواهند کرد، خدمت رسانی می کند.

وی ادامه داد: همه امکانات خدماتی و رفاهی، شستشو و رفت و روب و پیرایش فضاهای سبز مسیرهای منتهی به حرم انجام شده است.

به گفته ناظم رضوی، به مناسبت عید فطر فضاسازی محیطی با اکران پیام های تبریک در تلویزیون های شهری و در موقعیت های تبلیغات محیطی نصب و آذین بندی با پارچه های ریسه ای و نوری، المانهای نوری و پرچم های رنگی در میادین، معابر و بزرگراه ها انجام شده است.
برگزاری نماز عید در مقبره شهید گمنام
وی با اشاره به اجرای برنامه های فرهنگی در روز عید سعید فطر هم گفت: ضمن حرکت کاروان خودروهای صوت در سطح منطقه با هماهنگی انجام شده، نماز عید فطر در تعدادی از خیابان های منتهی به حرم حضرت عبدالعظیم(ع)، داخل بوستان جانبازان، در خیابان شهید غیوری و برای اولین بار در مقبره شهید گمنام بوستان ام البنین همراه با اجرای گروه های همخوانی برگزار می شود.