شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به تداوم طرح راه خدمت در منطقه و اقدامات صورت گرفته توسط معاونت حمل و نقل ترافیک گفت: با اجرای این طرح بخشی از نیاز های ترافیکی محدوده تامین شده است.

به گزارش ساراپرس، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه۱۳ با اشاره به طرح خدمت در معابر گفت : اقدامات منطقه۱۳ در بخش حمل و نقل ترافیک در دو بخش بزرگراهی و معابر شاخص از طریق شناسایی نیازهای ترافیکی محدوده و در مرحله بعد تأمین این نیازها صورت گرفت که در ایمن‌سازی، آرام‌سازی و روان‌سازی ترافیک مؤثر است.
او در خصوص اقدامات معاونت حمل و نقل ترافیک در بزرگراه ها افزود: عملیات تعمیر و نصب گاردریل، پایه و اسپیسر به طول ۱۲۰۰ متر در بزرگراه های شهید یاسینی و امام علی (ع) در محور های شمال به جنوب، غرب به شرق و جنوب به شمال اجرایی شد.
محمد هادی علی احمدی با بیان اینکه بخشی از اقدامات معاونت حمل و نقل ترافیک به معابر محوری منطقه از جمله پیروزی، امامت و سی متری نیروی هوایی اختصاص داشت، افزود : همزمان با آغاز اجرای طرح تا کنون، چندین متر مربع تابلوی هدایت مسیر، ۵۵۰ تابلو علائم و تجهیزات ترافیکی از جمله شورون،بشکه، استوانه ایمنی، تابلوهای ایستگاه اتوبوس و علائم عمودی در راستای افزایش ضریب ایمنی در سطح منطقه نصب شده است.

او با بیان اینکه رضایت شهروندان از مهمترین اولویت های طرح خدمت است که با جدیت پیگیری می شود، اظهار داشت: در این راستا، اجرای هفت هزار متر خط کشی محوری و بیش از ۳۰۰ عدد بلوک عابر پیاده در منطقه۱۳ انجام شده است.