امیدوارم همه ما با حضور حداکثری در مراسم با شکوه اربعین حسینی زمینه ساز تحقق تمدن نوین اسلامی را فراهم نموده و پرچم امام حسین(ع) را توسط نائب بر حقش حضرت امام خامنه ای عزیز به دست صاحب اصلی اش حضرت بقیه الله الاعظم (عج) برسانیم.

به گزارش شبکه خبری ساراپرس، حجت الاسلام سید علیرضا ادیانی ریاست سازمان عقیدتی سیاسی فراجا به مناسبت اربعین ۱۴۰۱ بیانیه ای نوشت؛

متن بیانیه بدین شرح است:
این روز ها از هر کوی و برزنی بانگ الرحیل به گوش می رسد. کاروانهای اربعین حسینی از اطراف و اکناف جهان به سوی میعادگاه عاشقان کربلای معلی به حرکت در آمده اند و جوشش خون امام حسین(ع) تبدیل به رودخانه های زلال و پرخروش شده که در آن انسان ها برای رسیدن به وصال خویش سراز پا نمی شناسند.
عاشقان و دلدادگان بی قرار حسین(ع) گدازه های شور و شعور حسینی و دلهای پاک شان را گدازان کرده و تمام مردم اعم از زن و مرد ، پیر و جوان، شیعه و سنی، مسلمان و مسیحی همه به حرکت در آمده تا پیام امام حسین(ع) که پیام مقاومت ،ایستادگی و مقابله با ظلم و ستم است را به گوش جهانیان و آزادیخواهان جهان برسانند.
درود و سلام بر همه مردم ایران و همه خادمانی که ماه ها آرام و قرار نداشته و با برپایی مواکب در مرزها و کربلای معلی و تامین آب و نان و لوازم فردی زائران گوشه ای از عشق و علاقه خود را به ائمه اطهار نشان داده اند. و چه زیبا گفت سردار دلها شهید حاج قاسم عزیز که ما ملت امام حسینیم. امام حسین متعلق به همه بشریت است و اربعین رزمایش حضور منتظران ظهور جهت ابراز ارادت و محبت به اهل بیت(ع) است.
اینجانب ضمن عرض تسلیت و آرزوی قبولی عزاداری همه مردم ایران و بالاخص همکاران خدوم فراجا و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای راه کربلا، امیدوارم همه ما با حضور حداکثری در مراسم با شکوه اربعین حسینی زمینه ساز تحقق تمدن نوین اسلامی را فراهم نموده و پرچم امام حسین(ع) را توسط نائب بر حقش حضرت امام خامنه ای عزیز به دست صاحب اصلی اش حضرت بقیه الله الاعظم (عج) برسانیم.

سید علیرضا ادیانی
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا