صبح امروز انسیه خزعلی اعلام کرد که خبرهای خوشی رابرای جامعه هدف معلولین و سالمندان آسایشگاه خیریه کهریزک خواهدداشت.

به گزارش شبکه خبری ساراپرس؛ انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور صبح امروز با حضور در فرهنگسرای عطر نرگس باقرشهر و نیز مرکز خیریه کهریزک واقع در شهرستان ری از خانواده های شهدای مدافع حرم و همچنین سالمندان مستقردر اسایشگاه کهریزک با اهدای شاخه گل از انان تجلیل کرد.
بر اساس گزارش خبرنگار ساراپرس، صبح امروزشنبه همزمان با روز جهانی سالمند خانم دکتر انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور به همراه خانم دکترجعفری مدیر کلامور زنان استانداری تهران ، حمید زمانی فرماندار ویژه شهرستان ری ، دکتر پزشکی مدیر کل روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک نیز وی را همراهی میکردند.
بر اساس این گزارش دکتر خزعلی ابتدا از واحدهای درمان و پزشکی که به مناسبت روز حهانی سالمند بطور رایگان خدمات درمانی ارائه می دادند بازدید و در جریان نحوه ارائه خدمات درمانی پزشکی به افراد سالمند منطقه باقرشهر که در فرهنگسرای عطر نرگس برگزارشد، قرارگرفت. ضمن تقدیر از این این عملانسانی و ارزشی کادر درمانی ؛ همچنین توصیه و رهنمودهای گرانسنگی را در جهت بهبود و استمرار کیفی خدمات به عزیزان سالمند ارائه نمودند.

گزارش شبکه خبری ساراپرس در ادامه حاکی است که خانم دکتر خزعلی سپس در بخشی از این مراسم با اهدای شاخه گل از عزیزان خانواده های شهدا و نیز افراد سالمند بطور نمادین تجلیل نمودند.

در ادامه این مراسم خانم دکتر خزعلی ضمن بازدید از بخش های مختلف نگهداری و مراقبت از معلولین و سالمندان مستقر در آسایشگاه خیریه کهریزک ضمن نشستن پای درد و دل خانواده های معلولین ، سالمندان حاضر در آسایشگاه کهریزک ، وعده پیگیری مطالباتشان را از طریق مراجع زیربط به آنان داد.

دکتر خزعلی در پایان سخنرانی از تلاش ها و خدمات کمی و کیفی کادر درمانی آسایشگاه کهریزک قدردانی کرد و گفت: خوشبختانه امکانات درمانی و رفاهی مناسب و مطلوبی در این مرکز فراهم شده است.

وی همچنین تاکید کرد: مسئولین آسایشگاه کهریزک واحدهای مسکونی مورد نیاز را جهت اسکان زوج های معلول که اقدام به ازدواج می نمایند را تامین نموده و همچنین جهت رفاه حال معلولین عزیز شغل مناسب و مفیدی هم برای آنان ایجاد شده است.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور ضمن ابراز تاسف از ظهور پدیده جمعیت سالمنددر جامعه و کشور ایران از اقدامات انجام شده در امر توانمندسازی زنان خبر داد.