شهردارمنطقه 13 از گردهمایی بزرگ جوانان تهرانی با حضور مسئولان ارشد شهری به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان به میزبانی این منطقه در فرهنگسرای بهمن خبر داد.

به گزارش ساراپرس، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه ،حضرت علی اکبر (ع) را آئینه تمام نمای نبی مکرم اسلام حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) دانست و گفت : یازدهم شعبان ، سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع) و نامگذاری آن به نام روز جوان نشانه ای است برای جوانان تا مسیر پیش روی زندگی پر از خیر و برکت خود را در راه الگوی تمامی جوانان با بصیرت و دانش طی کنند.
او افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب موتور محرک هر جامعه‌ای، جوانان هستند و حضور و قرار گرفتن آنها در عرصه های خدمت رسانی و جهت دهی آنان به وسیله برنامه ریزان و مسئولان در بخش های مختلف، حس مسئولیت پذیری و تعهد را در آنها تقویت می کند.
شهردار منطقه ۱۳ در خصوص جزئیات برنامه روز جوان اظهار داشت: این همایش با شعار ” نسل علی اکبریم”فردا جمعه ۱۲ اسفند ماه از ساعت ۱۴ الی ۱۷ در فرهنگسرای بهمن برگزار می شود.
همچنین به گفته ابوذر حسینی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداریمنطقه۱۳، در این ویژه برنامه برنامه های شاد و متنوعی با حضور هنرمندان مطرح صدا و سیما و اجرای زنده فرزاد فرخ تدارک دیده شده است.