با حضور خانواده گرانقدر شهید " والامقام ابوالقاسم زينلی سياوشانی " و جمعی از مسئولان، یک معبر در ناحیه سه منطقه۱۳، به نام مبارک این شهید بزرگوار مزین شد.

به گزارش ساراپرس، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه۱۳ در حاشیه مراسم پلاک کوبی معبر ۹/۳۵ محله حافظیه به نام “شهید والامقام ابوالقاسم زینلی سیاوشانی” ،وجود خانواده معظم شهدا را سبب خیر و برکت دانست و افزود : خانواده‌ معظم شهدا میراث‌دار گنج‌های ماندگار از خودگذشتگی و ایثار هستند که باید از آنها صیانت کنیم.
شهردار منطقه ۱۳ تاکید کرد : ما به عنوان خدمتگذار خانواده های شهدا و شهروندان تمام تلاش خود را برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و خدمت به ایثارگران انجام می دهیم.
او از رشادت های خانواده “شهید والامقام ابوالقاسم زینلی سیاوشانی” تجلیل کرد و با ادای احترام به مقام شامخ شهدا گفت: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران مدال افتخار ملت ایران هستند.
رضا افشار، رییس روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳ نیز گفت : مهم‌ترین هدف از اجرای طرح نامگذاری معابر به نام شهدای گرانقدر، ارج نهادن به مقام، منزلت و تکریم خانواده شهدا است و منظور از انجام چنین اقداماتی زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین مردم، به ویژه نسل جوان می باشد.
او با تاکید بر اهمیت معرفی، شناسایی شهدا و چهره‌های تأثیر گذار انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد : بر این اساس، در موضوع نامگذاری معابر که از جمله وظایف روابط عمومی است، به طور منظم پس از شناسایی خانواده شهدا و چهره‌های تأثیر گذار انقلاب اسلامی و پس از مطالعات معابر و اماکن با بررسی نظرات کارشناسی پس از تائید در کمیسیون منطقه، مرکز ارتباطات و تصویب در شورای اسلامی شهر تهران و ابلاغ آن نسبت به تغییر نام معابر اقدام می‌ شود.