عباسی با اشاره به اینکه دولت و بانک هاباید برای رفع مشکلات صنایع به آنها مساعدت و یاری رسانند، گفت: قریب ۲ سال است که طرح های توسعه ای را در مجموعه خود می خواهیم پیاده سازی کنیم؛ لکن نیاز به پشتوانه مالی داشته و به هر بانکی مراجعه می کنیم حمایت لازم را برای طرح های توسعه ای ما ندارند.

به گزارش ساراپرس به نقل از گویای صنعت،مهندس امیر عباسی مدیر عامل شرکت لاستیک خوزستان در حاشیه ششمین نمایشگاه بین المللی زنجیره ارزش صنایع لاستیک  در تبیین معضلات و مشکلات شرکت های صنعتی، بیان داشت: بیش از ۹۰درصد صنایع لاستیک ایران فرسوده و برای بهسازی و نوآوری، نیاز به سرمایه گذاری دارد و در صورت عدم انجام آن در سال های آتی، خطر توقف در صنعت وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه دولت و بانک هاباید برای رفع مشکلات صنایع به آنها مساعدت و یاری رسانند، ادامه داد: قریب ۲ سال است که طرح های توسعه ای را در مجموعه خود می خواهیم پیاده سازی کنیم؛ لکن نیاز به پشتوانه مالی داشته و به هر بانکی مراجعه می کنیم حمایت لازم را برای طرح های توسعه ای ما ندارند.

عباسی درباره اینکه چه مطالباتی از دولت دارید، توضیح داد: دولت در قیمت گذاری ها دخالتی نداشته باشد و این کار را به خود شرکت و صنایع واگذار نماید.

وی با اشاره به اینکه نوسانات ارزی از دیگر مشکلات صنعتگران می باشد، گفت: ارز در سامانه نیما ارائه نمی شود و برای تهیه ارز بایستی از دلالان ارزی با قیمتی بالاتر خریداری کنیم .