دومین کنفراس ملی بهبود و بازسازی سازمان و کسب کار با حضور جمعی از اساتید دانشگاه ،کارآفرینان ،مدیران شرکت های دولتی و هلدینگ ها در دانشگاه تهران برگزار شد.

به گزارش شبکه خبری ساراپرس به نقل از برنا، در این همایش که چهره های همچون دکتر شهباز مرادی مدرس دوره‌های  MBAوDBA در دانشگاه تهران ، دکتر یحیی علوی مدرس و مشاور بین المللی کسب و کار ، دکتر مجتبی امیر دانشیار دانشگاه تهران ، مهندس ایرج حسابی فرزند پرفسور حسابی و رئیس این بنیاد، دکتر بیدار مغز رئیس اسبق تشریفات ایران در سازمان ملل و دکتر دهقان وزیر اسبق دفاع و مشاور مقام معظم رهبری حضور داشتند سخنانی در رابطه با چگونگی بهبود و‌بازسازی سازمان ‌و کسب کار ایراد نمودند.

همچنین در این همایش سجاد عباسی به عنوان کارآفرین و مدیر عامل هلدینگ ژیوان گفت: اگر بخواهیم واقع بینانه به اوضاع کسب و کار در کشور نگاه کنیم باید اذعان کنم فضای دانشگاه و آموزه‌های آن اختلاف بسیار جدی با کسب و کارهای کف بازار دارد.

او افزود: اساتید دانشگاه زحمات زیادی می کشند تا این فضای خالی را پر کنند اما منابعی که در این زمینه وجود دارد بسیار قدیمی است  ‌و با توجه به شرایط فعلی اقتصاد و کسب ‌‌و کارها باید این دگرگونی در تمام لایه های آموزشی ‌‌و کسب و‌کارایجاد  شود.

این دانشجوی دکتری حرفه ای مدیریت کسب و کار در ادامه بیان کرد: باید فضای کسب و کار را با فضای نوین آن تلفیق کرد و به کسبه آموزش های دیجیتال مارکتینگ داد تا آنها بتوانند از تمام پتانسیل های این عرصه استفاده کنند.

سردبیر نشریات سراسری چرخ صنعت و عصر جوان افزود :کسبه عزیزمان که به نوعی بار فضای اقتصادی کشور روی دوششان هست و جزء سربازان صف اول اقتصادی کشور هستند را می توان با کمک اتاق های اصناف با دوره‌های آموزشی وارد عرصه دیجیتال مارکتینگ کرد و با این روش هم می شود حوزه مشتری مداری را دچار تغییرات کرد هم می شود میزان فروش شان را زیاد نمود این در حالی است که مجموعه هایی مثل دیجی‌کالا در کشور کم است و باید به همه اصناف  این شرایط سرایت نماید.

مدیرعامل هلدینگ ژیوان گفت: به طور مثال امروزه کسبه ما به مشتری اصلا خاص نگاه نمی کنند این در حالی است که مثل گذشته هر روز همه مشتری ها را به یک چشم نگاه می کنند در صورتی که باید اولین حرکت آنها باید این باشد که از تمام مشتری های خود یک‌ لیست تهیه نمایند و به اصطلاح مشتری خوب و مشتری بد را از هم متمایز کنند و‌خدمات خود را طوری به مشتری های خوب خود معطوف نمایند که این امر سبب شود آن مشتری خوب به یک مشتری وفادار تبدیل شود.