شهردار منطقه۱۳ در دور سوم بازدید های میدانی در محلات با حضور در ناحیه 3 بر اهمیت رسیدگی به بوستان ها و توسعه و تجهیز آن با وسایل ورزشی و رفاهی تاکید کرد و افزود :رسیدگی به فضاهای تفریحی و ورزشی یکی از نیازهای اصلی شهروندان در محلات پایتخت است.

به گزارش شبکه خبری ساراپرس، در دور سوم بازدید های میدانی صبح امروز، محمد هادی علی احمدی با حضور در ناحیه ۳ ، ضمن رصد و پایش محلات این ناحیه بر روند خدمت رسانی به شهروندان نظارت کرد.
در این بازدید سه ساعته که به اتفاق جمعی از معاونان و مدیران صورت گرفت، عملکرد و آخرین اقدامات مجموعه عماد مغنیه و مجتمع شهربانو و.. نیز مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت .
همچنین در بخش دیگری از این بازدید، وضعیت پاتوق محله منوچهری، بوستان نشاط کودک و املاک در حال ساخت و نیمه کاره این ناحیه با حضور شهردار منطقه ۱۳ بررسی شد.
محمد هادی علی احمدی با اشاره به اهمیت نشاط و شادابی در محلات و توجه به ورزش همگانی بر مرمت و با زسازی زمین والیبال ساحلی در محله حافظیه در کوتاه ترین زمان ممکن تاکید کرد .
شهردار منطقه ۱۳ همچنین از نوسازی زمین های چمن مصنوعی فوتبال بوستان پیروزی و پاتوق منوچهری خبر داد و گفت : استقبال و استفاده بهینه شهروندان از فضاهای ورزشی، سبب دلگرمی مسئولان برای تداوم فعالیت‌ها در جهت توسعه فضاهای ورزشی می‌شود.
او با اشاره به اهمیت رسیدگی به بوستان و توسعه و تجهیزات آن با وسایل رفاهی به ویژه بوستان های شاخص منطقه از جمله پارک پیروزی، عنوان کرد: تعبیه و نصب اینگونه موارد رفاهی در فضاهای عمومی شهری تاثیر مستقیمی بر رضایت و آرامش شهروندان در محلات دارد .
تامین روشنایی محور امامت با نصب پایه چراغ های روشنایی نیز از دیگر تاکیدات شهردار منطقه در این بازدید بود .
در پایان شهردارمنطقه در ساختمان شهرداری ناحیه ۳ حضور یافت و ضمن بررسی مصوبات قبلی به درخواست های پرسنل رسیدگی و دستورات لازم را در این خصوص مطرح کرد.
در پایان این بازدید از چهار کارگر نمونه ناحیه۳ توسط شهردار منطقه ۱۳ تجلیل شد.
در برنامه بازدید های میدانی محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه با حضور در محلات نواحی چهارگانه منطقه ۱۳ ضمن بررسی روند خدمت رسانی از نزدیک با حضور مسئولان منطقه و نمایندگان محلات به مشکلات و درخواست های شهروندان رسیدگی می کند .