سیدعلی یزدی خواه به همراه مسئولین وزارت بهداشت و مسئولان محلی از بیمارستان نیمه کاره الهام واقع در بخش کهریزک بازدید نمودند.

به گزارش شبکه خبری ساراپرس، در راستای ایفای وظایف نمایندگی و بررسی مسائل و مشکلات حوزه درمان، سیدعلی یزدی خواه به همراه مسئولین وزارت بهداشت و مسئولان محلی از بیمارستان نیمه کاره الهام واقع در بخش کهریزک بازدید نمودند.

عملیات عمرانی بیمارستان خیرساز الهام از سال ۹۶ و با همت خیر گرامی جناب آقای هاشمی آغاز شده و با هزینه کرد ۴۵ میلیارد تومان تا کنون ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که تکمیل آن نیازمند مشارکت دولت و سایر خیران برای تامین اعتبار است.

با پیگیری های سید علی یزدی خواه از معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت و با حمایت های دکتر قناعتی ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی تهران مقرر گردید در مرحله اول مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل این بیمارستان تخصیص ‌یابد.

با پیشنهاد رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی تهران و مذاکره تلفنی با رئیس بیمارستان سینا مقرر شد این بیمارستان و به بیمارستان سینا تهران ملحق شده و به عنوان بیمارستان شماره ۲ سینا در زمینه تروما و سوانح فعالیت نماید.

مقرر گردید در آینده ای نزدیک جلسه ای با حضور اعضای مجمع خیرین سلامت در محل این بیمارستان تشکیل و از حمایت های ایشان جهت تکمیل این بیمارستان استفاده گردد.

با توجه به عدم وجود بیمارستان در این منطقه و داشتن دسترسی ویژه، علاوه بر رفع نیازهای درمانی مردم و کمک به حادثه دیدگان سوانح جاده‌ ای، می تواند ظرفیت خوبی جهت فعال شدن توریسم درمانی، با توجه به نزدیکی به فرودگاه امام خمینی (ره) باشد.