سردار حسین اشتری بیان داشت: در اغتشاشات‌ 17 آشوبگر مسلح ‌و 94 ‌وابسته به ‌منافقین را بازداشت کردیم.

به گزارش شبکه خبری ساراپرس، سردار حسین اشتری فرمانده کل انتظامی کشور بیان داشت: در اغتشاشات‌ ۱۷ آشوبگر مسلح ‌و ۹۴ ‌وابسته به ‌منافقین را بازداشت کردیم، این اواخر واقعا افراد دیگر تنها برای زدن و کشتن به خیابان می‌آمدند.

وی ادامه داد:  یکی از سنگین‌ترین عملیات‌های رسانه علیه کشور ما در این فتنه انجام شد؛ شبکه سعودی اینترنشنال مثلا اعلام می‌کرد همین الان در فلان خیابان درگیری و تجمع است و ما پشت نمایشگرهای مرکز پلیس آن خیابان را نگاه می‌کردیم و می‌دیدیم که هیچ خبری نیست.

این مقام ارشد انتظامی افزود: مورد داشتیم که فیلمی پخش شد که پلیس خانمی را هل می‌دهد و خانم به زمین می‌افتد؛ وقتی فیلم کامل آن را دیدیم در آن فیلم آن خانم ۷ مرتبه به سمت پلیس‌ها حمله‌ور می‌شود و قصد دارد با آن‌ها درگیر شود، یک مرتبه با تیغ موکت‌بری حمله می‌کند و بار آخر با چنان فحش‌های شرم‌آوری که نهایتا پلیس او را هل می‌دهد و به زمین می‌خورد.

سردار اشتری گفت: بعد از دستگیری مادر این خانم آمده و می‌گوید که دایی‌اش در خارج است و به آن‌ها گفته برای گرفتن اقامت باید در این تظاهرات حاضر شوند، با پلیس درگیر شوند و فیلم بگیرند تا مدرکی برای گرفتن پناهندگی و اقامت باشد.