رئیس پلیس آگاهی فرماندهی تهران بزرگ در برنامه شهر امن در خصوص کار با اپلیکیشن کاربردی " پلیس من " و راه اندازی اداره مبارزه با مالخران توضیح داد.

به گزارش شبکه خبری ساراپرس، سرهنگ “علی ولیپور گودرزی” صبح امروز در برنامه زنده شهر امن در استودیو پلیس پایتخت که از شبکه پنج سیما پخش می شد حضور یافت و در خصوص کار با اپلیکیشن کاربردی ” پلیس من ” و راه اندازی اداره مبارزه با مالخران توضیح داد.

وی ادامه داد: در آینده ای نزدیک بحث راه اندازی اداره مبارزه با مالخران را برابر با تدابیر سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ خواهیم داشت که علاوه بر دستگیری سارقان اداره ای خوب را راه اندازی خواهیم کرد که این دست از افراد را که اموال سرقتی را از سارقان خریداری می کنند دستگیر کرده و هم نظارتی بر رفتار آنان داشته باشیم چون حفظ اموال مردم برای پلیس بسیار مهم است چرا که سارقان متاسفانه بعد از سرقت و کمتر از ۲۴ ساعت اموال سرقتی را از بین می برند و حیف و میل میکنند و یا می فروشند که این اداره راه اندازی خواهد شد تا اموال مردم از بین نرود و اموال مردم از بین نرود و ما بتوانیم اموال مردم را کشف و باعث رضایتمندی مردم شود .
سرهنگ گودرزی گفت: این سامانه بر روی گوشی های هوشمند نصب می شود و کاربردهای بسیاری در موضوعات مختلف پلیسی دارد و ارائه خدمات می نماید .
وی افزود : افرادی که این اپلیکیشن را بر روی گوشی خود نصب می کنند می توانند با استفاده از این برنامه به خدمات پلیس آگاهی ، پلیس پیشگیری و پلیس راهور دسترسی پیدا کرده و هر گزینه ای را که بخواهند از این طریق می توانند به آن دسترسی پیدا نمایند .
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ بیان داشت : مثلا در بحث پلیس آگاهی و پلیس پیشگیری وقتی که این گزینه ها را استفاده نمایند اگر خودروی آنان سرقت شده باشد می توانند براحتی اعلام سرقت نمایند و در بخش راهور می توانند خلافی خودرو خود را بگیرند و این کارها را براحتی انجام دهند.
وی گفت : این برنامه کاربردی اطلاعات را از مالک می خواهد و با وارد کردن اطلاعات مالک خود این برنامه فرد را راهنمایی کرده و خیلی راحت سامانه شخص را برای وارد نمودن اطلاعات راهنمایی می نماید .
سرهنگ گودرزی گفت : پلیس آگاهی یک پلیس فعال و پویاست که به لطف خود خدا وقوعات و جرایمی که هست در کمترین زمان کشف می گردد و سارقان دستگیر شده و برخود قاطعی نیز با این افراد خواهد داشت و مخصوصا در محل وقوع جرم پلیس آگاهی با این افراد هیچ گونه تعارفی نداریم و با هیچ کس در این زمینه هیچ تعارفی نداریم و با شدید ترین وجه با افرادی که مخل نظم و امنیت جامعه بشوند و آسایش و احساس امنیتی که برای ما بسیار مهم است از بین ببرند بشدت با این افراد برخورد خواهیم کرد و این پلیس با افتخار این کار را انجام می دهد .