جایزه ویژه انجمن مخترعین اروپا توسط فرناندو لوپز معاون انجمن مخترعین اروپا به دکتر احسان میرزایی  در مراسم اهدای جوایز جشنواره  اختراعات و فناوری های ترکیه، تکنوفست ۲۰۲۳  اهدا شد.

به گزارش  ساراپرس، دکتر احسان میرزایی مخترع و دانشمند جوان ایرانی به همراه تیم متخصص با اختراع ۸ دستگاه در زمینه صنعت، سلامت، زیبایی، توانست در مسابقات جهانی اختراعات ترکیه که در تاریخ ۷ تا ۱۲ اردیبهشت ماه در شهر استانبول برگزار شد، جایزه ویژه  که شامل یک مدال طلا ۳ نقره و یک برنز جشواره است را کسب کند.

این جشنواره با حضور بیش از ۳۰ کشور خارجی و بیش از ۹۰۰ پروژه و ۲.۵ میلیون نفر بازدید کننده بزرگترین نمایشگاه فناوری دنیا شناخته شده است.مراسم اهدای جوایز این جشنواره با حضور ریس جمهور ترکیه ،ریس جمهوری اذربایجان و نخست وزیر لیبی و با حضور معاون وزیر صنایع و تکنولوژی ترکیه ،زیس سازمان ثبت اختراعات ترکیه ( türk patent ) و ریس سازمان ثبت اختراعات اروپا و مسولین دولتی و دانشگاهی ترکیه برگزار گردید.
جایزه ویژه فدراسیون اختراعات اروپا به پاس قدردانی از زحمات دکتر میرزایی در مسیر علم و دانش توسط پروفسور فرناندو لوپز معاون فدراسیون اختراعات اروپا به ایشان اهدا شد.
تیم مخترعین که با این مخترع  همکاری داشتند، نرگس زمانی، مرضیه ملک محمودی، شاهین رحمانی، وحید قدیمی و مهسا قبادی هستند.
همه این طرح ها با مشاوره و راهنمایی های پروفسور دکتر مهرداد فوج لعلی، دانشمند بزرگ ایرانی از دانشگاه TITU بلژیک انجام شده است.

گفتنی است که دکتر احسان میرزایی متخصص آسیب شناسی و حرکات اصلاحی، رییس دانشکده تربیت بدنی دانشگاه titu بلژیک شعبه ترکیه، دارای دکترای مدیریت کسب و کار، طراح و مجری سالن های اسپا و ماساژ ، دارنده مدال طلای جشواره کمفست ترکیه و ایجاد اولین بیزینس کوچینگ اسپا و ماساژ ایران است.