عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست در نشست شورای فرهنگی خواستار تمرکز اقدامات فرهنگی بر تلطیف فضای اجتماعی شرکت و روحیه نشاط بخشی در کارکنان شد.

به گزارش ساراپرس، نشست شورای فرهنگی بعد از ظهر امروز نوزدهم آذرماه ۱۴۰۱ با حضور سعید شریف زاده و اعضای شورای فرهنگی برگزار شد.
سعید شریف زاده در این نشست با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور درخصوص اینکه مهمترین نقش و وظیفه شورای فرهنگی هدایت فرهنگی کشور و جامعه است، بر استمرار اقدامات فرهنگی در شرکت ملی پست و ارتقای فرهنگ سازمانی کارکنان تاکید کرد.
این عضو هیئت مدیره با بیان اینکه لازم است برنامه ها و اقدامات فرهنگی در حد امکانات موجود و منابع صورت گیرد افزود: «این اقدامات باید منتج به تلطیف فضای اجتماعی و توسعه ارزش های سازمانی شود.»
وی در بخشی دیگر از مطالب خود به جنگ رسانه ای اشاره کرد و گفت: «ارتقای سواد رسانه ای کارکنان در جلوگیری از فریب جنگ رسانه ای الزامی است.»
شریف زاده پست را اولین نهادی خواند که در جنگ تحمیلی حضوری اثربخش و خاطره انگیز داشت و بر مستند کردن زندگینامه شهدای پست و ایثارگران به عنوان اقدامی اثرگذار تاکید کرد.
عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست با تاکید بر ابداع فعالیت ها و برنامه های نو و خلاقانه، خاطرنشان کرد: «باید از فرصت های مختلف برای ترویج ارزش های اسلامی و فرهنگی استفاده کنیم.»
امیرحسین کریمی دبیر شورای فرهنگی شرکت ملی پست نیز در این نشست بر تدوین برنامه های مختلف در حوزه های مختلف فرهنگی اشاره کرد و افزود: «در راستای ارتقای فرهنگ سازمانی و توجه به ارزش های فرهنگی، مراسم ویژه ای تدارک دیده شده است.»
وی همچنین از برگزاری مسابقات فرهنگی و مذهبی و همچنین برنامه های آموزشی به عنوان سایر اقدامات این شورا خبر داد.
درپایان هر یک از اعضای شورا به بیان دیدگاه ها و نظرات خود و بحث و تبادل نظر پرداختند.