جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری 3 نفر از اراذل و اوباش كه با استفاده از سلاح سرد اقدام به عربده‌کشی، شرارت و درگيري كرده بودند، خبر داد.

به گزارش ساراپرس،سرهنگ “مهرداد مشوق” با بیان اینکه اقدامات و رفتارهای اراذل و اوباش باعث تشویش اذهان عمومی و القاء حس ناامنی در جامعه می‌شود؛ به نارضایتی مردم در این رابطه اشاره و اظهار داشت: پلیس با جدیت با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مقابله و تحت هیچ شرایطی اجازه نمی‌دهد افرادی نظم و امنیت جامعه را برهم بزنند.

وی در ادامه با اشاره به دستگیری ۳ نفر از اراذل و اوباش با اقتدار و هوشمندی مأموران پلیس امنیت عمومی در مرکز استان، افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی با انجام بررسی های تخصصی و تحقیقات میدانی، اراذل و اوباش را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی آنها را درعملیاتی مقتدرانه در مخفیگاهشان دریکی ازمحلات بندرعباس دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: در این عملیات  ۳ نفر از اراذل و اوباش که با استفاده از سلاح سرد اقدام به عربده‌کشی، شرارت ، درگیری و تمرد به مأموران کرده بودند و باعث اخلال در نظم عمومی و برهم زدن امنیت و آرامش مردم شده بودند؛ دستگیر و از مخفیگاه آنان ۱۵ قوطی مشروبات الکلی، سلاح سرد و دو دستگاه موتورسیکلت فاقدپلاک کشف شد.

سرهنگ مشوق با بیان اینکه متهمان دارای سوابق متعدد نزاع و قدرت نمایی بوده و دستگیری آنان خرسندی مردم و اهالی محل را به دنبال داشته، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.