حجت الاسلام ادیانی گفت: دولت مردمی و انقلابی برای احقاق حق از دست رفته این ملت در برجام تلاش خواهد کرد .این اقتدار و عزت به دست آمده نتیجه هدایت ها،حمایت ها و تدابیر رهبری فرزانه و حکیم است.ما با اقتدار حرکات دشمن را از زمین و هوا رصد خواهیم کرد.و این تجهیزات را به یاری خدا توسعه خواهیم داد.

به گزارش ساراپرس؛ حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی، ریاست محترم سازمان عقیدتی سیاسی فراجا در اولین یادواره شهدای انتظامی استان خوزستان شهرستان باغملک گفت:خدا را شکرگزارم که توفیق پیدا کردم در اولین یادواره شهدای باغملک حضور یابم.

وی در ادامه صحبتهای خود در تبیین اهدف برگزاری این یادواره ها خاطر نشان کرد : شهیدان برای ما پیام دارند و این جلسات برای این است که پیام شهیدان شنیده شود. همانطور که امام راحل فرمودند: نبود شهیدان رنج است و همچنین در قرآن کریم هم تصریح شده که نقص است .امام با همه وجود، دست مادر شهید را می بوسید و افتخار می کرد.

حجت الاسلام ادیانی با اشاره به اهداف همه شهیدان، شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای که در کربلای ایران، خوزستان سرافرازشهید شدند،
شهیدان مدافعان حرم ،شهدای عرصه نظم امنیت به ویژه شهدای مظلوم مرزبانی، ، بیان کرد: برای برپایی حاکمیت دین و ارزش های اسلامی،استقلال و عزت کشور و همچنین برقراری عدالت جان خود را به آستان دوست تقدیم نمودند. این اجتماع و این یادواره ها ما را به هدف این شهیدان که همان ارزش های والای اسلامی و انسانی است، می رساند.

وی یادآور شد:این پذیرفتنی نیست کسانی یا کسی به شهیدان ما بی حرمتی کنند
کسانی هستند در یک مقطعی در سطوح بالایی از کشور دارای مسئولیت بودند ولی رفته رفته از راه انقلاب جدا شدند و دیدیم اخیرا چطور این مرده سیاسی به سردار مجاهد ،انقلابی و والامقام( شهید همدانی) بی حرمتی کرده اند.کشوری که در زمان جنگ حداقل ها را در اختیار نداشت الآن می بینید به قدرت و اقتدار مثال زدنی دست یافته است که کشور روسیه از ما در خواست پهپاد می کند.

حجت الاسلام ادیانی اظهارداصت: دولت مردمی و انقلابی برای احقاق حق از دست رفته این ملت در برجام تلاش خواهد کرد .این اقتدار و عزت به دست آمده نتیجه هدایت ها،حمایت ها و تدابیر رهبری فرزانه و حکیم است.ما با اقتدار حرکات دشمن را از زمین و هوا رصد خواهیم کرد.و این تجهیزات را به یاری خدا توسعه خواهیم داد.

وی در بخش پایانی سخنرانی خود گفت :خدای جبهه، خدای اقتصاد و میدان سیاست و جهاد تبیین در مقابل تهاجم ترکیبی دشمن هم هست. ما باید با تبیین دستاورد ها انقلاب از سیاه نمایی دشمن جلو گیری کنیم.
یادواره شهیدان یک نمونه اعلا و مثالی از جهاد تبیین در مقابل تهاجم ترکیبی دشمن است.