شامگاه روز یک‌شنبه و همزمان با برگزاری نماز مغرب و عشاء، پایگاه بسیج شهید حیدرزاده واقع‌ در مسجد امام رضا(ع) روستای قمصر افتتاح شد.

به گزارش ساراپرس، این آیین با حضور خانواده معظم شهدا، بداغی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح‌اله(ره)، حجت الاسلام اسدی نماینده ولی فقیه در ناحیه باقرشهر، سروان زارعی فرمانده حوزه ۴۵۳ امام هادی(ع) گلحصار، سرپرست دهیاری قمصر، اعضای شورای اسلامی بخش و روستای قمصر، روحانیون، جمع کثیری از نمازگزاران و بسیجیان برگزار شده و با اهدای حکمی ۳ ساله علی بهرامی به عنوان فرمانده پایگاه شهید حیدرزاده منصوب شد.

بداغی در این مراسم به اهمیت وجود پایگاه‌های بسیج اشاره کرده و گفت: بسیج وظایف متعددی در فضای داخلی مثل گشت‌های مختلف، تشکیل حلقه‌های صالحین، امور فرهنگی، کادرسازی و … دارد اما وظیفه و نقش خارجی این شجره طیبه گشترش دامنه بسیج فراتر از مرزهای جمهوری اسلامی است.

فرمانده ناحیه حضرت روح‌اله(ره) گفت: امروز نظام و مردم ما به اهمیت وجود بسیج پی برده‌اند، اغتشاشات اخیر که تمام پشت‌صحنه‌های آن بازگو نشد دارای مسائل عمیقی است که از حوصله‌ی این جلسه خارج است اما لازم به ذکر است کشورهای زیادی در متن آن برای براندازی نظام حضور داشتند.

بداغی تصریح کرد: همین کشورها اذعان دارند بسیج بدون سلاح وارد عمل شده، با این هرج‌ومرج مقابله کرد و دست دشمنان را از این خاک پاک کوتاه ساخت.

فرمانده ناحیه باقرشهر خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم با افتتاح پایگاه‌ها و گسترش این فرهنگ، بسیج جهانی را تجربه کرده و این حرکت را به ظهور حضرت حجت(عج) متصل کنیم.

در ادامه بهرامی فرمانده پایگاه بسیج شهید حیدرزاده ضمن قدردانی از مسئولین مربوطه درجهت تخصیص پایگاه بسیج، اظهار داشت: بسیج یک فرهنگ است و فعالیت این پایگاه‌ها که در جهت ‌تحقق اهداف و برنامه‌های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام بر‌می‌دارند، در هر نقطه از بخش کهریزک ملموس بوده و توسعه و ارتقاء پایگاه‌ها برای مردمان آن منطقه بسیار مفید خواهد بود.

وی همچنین با اشاره به وضعیت کنونی جامعه گفت: این شجره طیبه همواره رشد و اعتلای فرهنگی جامعه و تلاش درجهت برقراری نظم و امنیت منطقه را سرلوحه امور قرارداده و امیدواریم با تلاش بیش‌از‌ پیش و بهره‌گیری هرچه بهتر از ظرفیت‌ها و استعدادهای جوانان منطقه، پویایی بیش‌تر در تمامی عرصه‌های اجتماعی و امنیتی رقم بخورد.

بهرامی در پایان گفت: با افتتاح این پایگاه امیدواریم در تعامل با مردم روستا، دهیاری و شورای اسلامی، اقدامات فرهنگی و اجتماعی مناسبی ارائه نموده و شاهد یک پایگاه فعال در سطح منطقه باشیم.