گروه خبری شبکه ساراپرس به همراه مدیر مسئول این سایت در این کنگره با شکوه راهپیمایی اربعین حسینی، نائب الزیاره تمامی دلدادگان و عاشقان جامانده از زیارت اربعین حسینی خواهند بود.

به گزارش خبرنگار اعزامی ما به کربلای معلی، از صبح امروز پنج شنبه گروه خبری اعزامی ساراپرس به کربلا، پس از طی کردن مراسم و مراحل تشریفات خاص مرزی از طریق گذرگاه و پایانه مرزی مهران به منظور زیارت مضجع شریف مولی الموحدین حضرت علی(ع) در نجف اشرف سپس به قصد زیارت با معرفت بارگاه سید و سرور شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) عازم شهر کربلا خواهندشد .

خبرنگار و گزارشگر شبکه خبری ساراپرس تمام تلاش حرفه ای خود را به کار خواهد بست تا جدیدترین ، جذاب ترین خبرها ، گزارشات و عکس ها از این رویداد و راهپیمایی میلیونی که به طرز باشکوهی دل های مشتاقان و عاشق اقیاموسی از زائران اربعین حسینی را به هم پیوند زده است؛ را برای مخاطبین ، علاقه مندان و دنبال کنندگان سایت ساراپرس تهیه، تولید و منتشر می نماییم. گروه خبری شبکه ساراپرس به همراه مدیر مسئول این سایت در این کنگره با شکوه راهپیمایی اربعین حسینی، نائب الزیاره تمامی دلدادگان و عاشقان جامانده از زیارت اربعین حسینی خواهند بود.