سرهنگ سلطانی گفت: این انقلاب به تنهایی و با تجهیزات اندک در مقابل استکبار ایستاد؛ از شهدا کمک و یاری می جوییم تا سیره و روش آنان را ادامه داده واین انقلاب را به دست صاحب اصلی اش امام زمان (عج) برسانیم.

به گزارش ساراپرس به نقل از گویای صنعت، سرهنگ صمد سلطانی فرمانده سپاه ۱۵ خرداد شهرستان قرچک در حاشیه بازدید از مناطق جنگی در رابطه با اینکه دستاورد شما از این سفر معنوی چه خواهدبود، توضیح داد: ابن انقلاب به تنهایی و با تجهیزات اندک در مقابل استکبار ایستاد؛ از شهدا کمک و یاری می جوییم تا سیره و روش آنان را ادامه داده واین انقلاب را به دست صاحب اصلی اش امام زمان (عج) برسانیم.

 

وی درتبیین برنامه های اعزام راهیان نور، بیان داشت: کمیته شهرستانی با حضور فرماندار ، بخشدار، شهردار قرچک تشکیل داده و بنا بر این شد تا ۱۳۰۰ نفر از شهروندان و دانش آموزان در قالب ۳۰ دستگاه اتوبوس به مناطق جنگی اعزام شوند.

فرمانده سپاه ۱۵ خرداد شهرستان قرچک ادامه داد: اولین اعزام ما ۱۰ بهمن، دومین در ۲۵ بهمن و نیز اواخر اسفند خانواده ها را به مناطق جنگی اعزام خواهیم کرد.

 

سرهنگ سلطانی با اشاره به توزیع کمک های مومنانه بین نیازمندان، گفت: در شب یلدا، ۲۵۰۰ بسته بین نیازمندان توزیع؛ که ارزش قیمتی آنها ۵۰۰ هزارتومان بود. در دهه فجر نیز بنا داریم که بسته های معیشتی را تهیه و بین نیازمندان توزیع کنیم.