همزمان با دوشنبه برفی پایتخت، چهارمین عملیات برف روبی با نظارت معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه، ناظر عالی سازمان پسماند، رییس خدمات شهری و عوامل خدمات شهری نواحی چهارگانه در محدوده ورودی شرق تهران و حریم اجرائی شد.

به گزارش ساراپرس ، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه در خصوص اجرای چهارمین عملیات برف روبی گفت : با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر فعالیت سامانه بارشی در روز دوشنبه، اقدامات لازم از سوی معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه از روز های گذشته انجام و از بامداد روز دوشنبه ستاد برف روبی منطقه به همراه عوامل و تجهیزات در حالت اجرایی و آماده باش کامل قرار داشتند.
او با اشاره به استقرار ۱۸ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین و فعالیت ۴۶ نیروی کارگری افزود : همزمان با آغاز بارش ها از ساعت سه و نیم صبح امروز، فعالیت ستاد برف روبی آغاز و چهارمین عملیات برف روبی و شن پاشی در محدوده بزرگراه شهید یاسینی شمال، رمپ و لوپ شهید بابایی، ده سرخه حصار، بیمارستان شهید لواسانی و پل های شهید زین الدین و پل لواسانی اجرایی شد.
شهردار منطقه ۱۳ ادامه داد : روز گذشته، ۵ هزار کیسه شن و نمک برای خدمت رسانی هر چه بهتر در نقاط حساس از جمله بزرگراه شهید یاسینی و دوران به روزآوری شد تا شهروندان در زمان بارش برف با سهولت تردد کنند.