گروه نمایشی طلوع خورشید از شهرستان پیشوا نمایش عصر امام را در هفته دفاع مقدس به اجرا خواهند گذاشت.

به گزارش ساراپرس، با شروع طرح اوقات فراغت سال ۱۴۰۱ اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پیشوا اقدام به برگزاری یک دوره آموزشی نمایش برای گروه سنی پایه در محل سالن چند منظوره شیخ جنید نمود که با معرفی دانش آموزان توسط اداره آموزش و پرورش و تشکیل کلاس آموزشی این طرح اجرا شد.
این دوره توسط زهرا هداوند خانی از مدرسین انجمن نمایش شهرستان پیشوا تدریس شده است و یک گروه نمایشی با عنوان طلوع خورشید توسط وی تشکیل و شروع به تمرین نمودند که از نیمه مرداد ماه تمرین نمایش عصر امام به صورت جدی آغاز شد.
زهرا هداوند خانی مدرس این دوره آموزشی و کارگردان نمایش عصر امام گفت: طی جلسه ای که در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پیشوا و با مسئولین این اداره داشتیم قرار بر این شد که در ایام اوقات فراغت دوره آموزشی نمایشی داشته باشیم و در پایان این طرح نیز یک خروجی در قالب اجرای عموم در شهرستان داشته باشیم که با تلاش و حضور جدی هنر آموزان و همکاری ادارات و نهادهای مرتبط این مهم میسر شد و به لطف خدای متعال در ابتدای فصل پاییز با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس نمایش عصر امام به اجرای عموم گذاشته خواهد شد.
وی در مورد موضوع این نمایش اینگونه توضیح داد: نمایش عصر امام در مورد انقلاب اسلامی و نقش مهم مردم کشور عزیزمان در این انقلاب و همچنین در ادامه آن بخش ورود امام خمینی (ره) به ایران و پیروزی انقلاب اسلامی و در پایان نیز به سرود زیبای سلام فرمانده ختم خواهد شد.
این برنامه که طرح مصوب اوقات فراغت شهرستان پیشوا بوده است به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پیشوا و همکاری اداره آموزش و پرورش و حوزه هنری جنوب شرق استان تهران اجرا گردید.