شهردار منطقه ۱۳ در جلسه شورای معاونان و مدیران منطقه از اجرای طرح بهار جانان در محلات این منطقه خبر داد و گفت : این طرح با محوریت بزرگراه امام علی (ع) و معابر اصلی به مدت یک هفته اجرایی می شود.

به گزارش ساراپرس، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه با اشاره به اجرای طرح بهاران خدمت با شعار آمد بهار جان ها در سطح شهر تهران بر اساس برنامه ابلاغی و در پیش بودن مناسبت های مختلف از جمله دهه فجر، عید نوروز، بهار طبیعت گفت : با بکارگیری تمامی ظرفیت های موجود هر یک از معاونت های منطقه و اجرای ماموریت های ویژه و تخصصی خدمات شهری، حمل و نقل ترافیک، فنی و عمرانی و … اجرایی می شود.
او افزود : این طرح در منطقه ۱۳ از ششم تا دوازدهم بهمن ماه با محوریت بزگراه امام علی (ع) اجرایی و نواحی چهارگانه نیز در اجرای این طرح در محلات شهید اسدی، اشراقی، شورا و آشتیانی خدمت رسانی خواهند کرد.
شهردار منطقه ۱۳ اظهار داشت : طی این طرح، مسائل نیاز سنجی شده اعم از فضای سبز، طعمه گذاری، کاشت درخت یا درختچه، مخزن و زیرمخزنی، بازسازی و رنگ آمیزی جداول، لکه گیری آسفالت، خط کشی بزرگراهی، نوسازی ادوات و تجهیزات ایمنی و ترافیکی، پیاده روسازی، تعویض و همسطح سازی دریچه ها و… در مدت یک هفته رفع می شود.
در جلسه‌ شورای معاونین و مدیران نسبت به هماهنگی با معاونت های اجرایی اقدام شد تا بر اساس زمانبندی تعیین شده در محور بزرگراه‌ امام علی (ع) و معابر محلات در سطح منطقه ۱۳ به شکل کامل اجرایی شود.
گزارش پیشرفت ریالی و فیزیکی حوزه ها، بررسی ردیف تاثیرگذار در پیشرفت فیزیکی و ریالی منطقه، اسناد هزینه شده حوزه ها از دیگر محور های جلسه شورای معاونان منطقه بود.