شهردار منطقه۱۳ تهران با اشاره به باز بودن مبادی ورودی شرق تهران در پی بارش برف در صبحگاه پنجشنبه گفت: دومین عملیات برف روبی در ورودی شرق تهران انجام شد.

به گزارش ساراپرس،  محمدهادی علی‌احمدی با اشاره به آمادگی ستاد برف روبی منطقه گفت: با آغاز بارش ها، نیروهای خدمات رسان منطقه ۱۳ به حالت آماده ‌باش در آمده و با سرکشی مستمر در محدوده و نقاط حساس، مشکلات موجود ناشی از بارش ها را شناسایی و برای برطرف کردن آنها، اقدام می کنند.
او با اشاره به عملیات برف‌روبی در ورودی شرق تهران در صبحگاه امروز گفت : با استفاده از ۱۸ دستگاه ماشین‌آلات مکانیزه و سبک و سنگین و فعالیت ۶۰ کارگر خدمات شهری،  بزرگراه شهید یاسینی حدفاصل پل رسالت تا پل شهید بابایی، ورودی شهرک زیتون، ترکمن ده و محدوده سرخه حصار و بیمارستان لواسانی برف روبی و شن پاشی شد.
وی ادامه داد : در برخی نقاط از منطقه که بارش به صورت باران بوده نیز با توجه به لایروبی انهار د هیچ نقطه‌ای آبگرفتگی اعلام نشده ولی با توجه به ریزش برگ و سایر موارد خدمات رسانی و کنترل انهار به طور مستمر در حال انجام است.
شهردار منطقه۱۳ درباره استقرار پایگاه‌های برف‌روبی اضافه کرد : با توجه به موقعیت محدوده، ۵ سایت مرکزی در مبادی ورودی شرق تهران و نواحی چهارگانه جانمایی شده که یک سایت مرکزی در بزرگراه شهید دوران و ۴ سایت دیگر در نواحی چهارگانه دایر شده‌ است.
محمدهادی علی‌احمدی اظهار داشت: همچنین در این زمینه و با هدف خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به شهروندان، اداره خدمات شهری منطقه ۱۳ مخازن زرد رنگ و همچنین کیسه‌های شن مخصوص را در ۴۰ نقطه از معابر و بزرگراه‌های محدوده مستقر کرده‌است.