خزاعی گفت: ما در سینما به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد ، فیلمی بدون مجوز ساخته شود و در چهارچوب ضوابط و شرایع جمهوری اسلامی‌ایران ، فیلم ها بایستی چهارچوب قانونی را رعایت کنند. اگر فیلمی بدون مجوزو زیر زمینی ساخته و در جشنواره خارجی نشان داده شود ، قطعا با تمام عوامل آن برخورد قانونی صورت گرفته و از تمام مزایایی که در وزارت ارشاد دارند، بی بهره خواهندشد.

به گزارش  گویای صنعت، شب گذشته به همت سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد سینمایی فارابی ، اولین نشست کارگردانان سینمایی دفاع مقدس با حضور دکتر اسماعیلی وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد خزاعی معاون محترم وزیر، رییس سازمان سینمایی ، عسگرپور رییس هئیت مدیره خانه سینما و باحضور جمع کثیری از اصحاب رسانه و سینماگران دفتع مقدس محمدرضا شرف الدین، روح الله سهرابی، مجید شاه حسینی، ابوالقاسم طالبی، جمشید هاشم پور برگزار گردید.
در این جلسه خزاعی رییس سازمان سینمایی کشور بر اهمیت و ضرورت صیانت از هنرمندان عرصه سینما نکاتی بیان کردند: ما در سینما به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد ، فیلمی بدون مجوز ساخته شود و در چهارچوب ضوابط و شرایع جمهوری اسلامی‌ایران ، فیلم ها بایستی چهارچوب قانونی را رعایت کنند. اگر فیلمی بدون مجوزو زیر زمینی ساخته و در جشنواره خارجی نشان داده شود ، قطعا با تمام عوامل آن برخورد قانونی صورت گرفته و از تمام مزایایی که در وزارت ارشاد دارند، بی بهره خواهندشد.