معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: آیت الله غیوری در توسعه این شهرستان نقشی مهم و موثر داشتند.

به گزارش ساراپرس، حمید زمانی روز دوشنبه در جریان بازدید از حوزه علمیه آیت الله غیوری واحد خواهران اعلام کرد: افتخارم این است که آیت الله غیوری پس از تولد در گوشم اذان گفته و اگر خوب تربیت شدم به علت هم نشینی با ایشان بوده است.
وی با بیان اینکه عشق و علاقه به آیت الله غیوری در خون من است افزود: یکی از دلایل رشد و توسعه کنونی شهرری، برکت وجود آیت الله غیوری و مسجد امام حسن عسگری ایشان است.
زمانی اظهارکرد: بسیاری از افرادی که در این شهر پیشرفت کرده و به جایگاه والایی رسیده، زیر سایه حمایت آیت الله غیوری بوده است.
فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به گلایه مدیران حوزه علمیه خواهران به علت نبود امکانات و اعتبار لازم و کافی، تاکید کرد: با توجه به قداستی که آیت الله غیوری دارد اینجا باید سرشار از حضور مردم و خیران باشد.
وی ادامه داد: جایگاهی که بیت آیت الله غیوری و احترامی که در میان مردم دارد بسیار بالاتر از این شرایط کنونی باید باشد.
زمانی خواستار مطالبه گری از افراد توانمند و فعالی شد که از جانب حمایت آیت الله غیوری به جایگاهی رسیده اند و گفت: به خاطر بوروکراسی اداری امیدتان نباید به ادارات باشد، افرادی باید برای حمایت از این حوزه و فعالیت هایش پای کار بیایند که خودشان را مدیون غیوری می دانند.
معاون استاندار تهران آقایان رفیق دوست، عسگر اولادی و امثال آنان را  شاگردان و ارادتمندان آیت الله غیوری دانست و بیان کرد: ضعف اینجاست که از وجود چنین افرادی استفاده نمی کنید.
وی با تاکید بر اینکه شما باید در اوج تلاش باشید و از چنین ظرفیتی استفاده کنید اعلام کرد: باید جدی تر وارد شوید تا کارهای راکد و نیمه کاره را به سرانجام برسانید.