شهردارمنطقه 13 از آغاز پویش آموزش همگانی شهر آماده خبر داد و گفت : این پویش با محوریت سرای محلات و شعار هر" خانواده یک آموزش دیده" در حال اجراست .

به گزارش شبکه خبری ساراپرس، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه هدف از برگزاری این پویش در محلات را ارائه آموزش‌های آمادگی در برابر بلایا، اصول اطفا حریق و کمک‌های اولیه به شهروندان اعلام کرد و افزود : در پویش آموزش همگانی شهر آماده که با محوریت سرای محله‌های منطقه برگزار می شود ، آموزش کمک‌های اولیه، مواجهه با مخاطرات طبیعی و آشنایی با آتش سوزی و مقابله به شهروندان تهرانی ارائه می شود.
شهردار منطقه۱۳ به عضو گیری خانه های دوام از قشر های مختلف محلات در پویش بزرگ آموزش همگانی شهر آماده اشاره کرد و اظهار داشت : در پویش جدید مخاطبان به سه رده سنی تقسیم شده و آموزش‌ها در سه بخش مقدماتی، میانی و پیشرفته تعریف و برگزار خواهند شد.
او ادامه داد :با توجه به رونمایی پوستر پویش شهر آماده ، این پوستر با هماهنگی ستاد بحران در فضای مجازی در اختیار و سرای محلات اطلاع رسانی شده است .
شهردار منطقه ۱۳ با بیان اینکه شهرداری سال هاست که فعالیت‌های خود را برای فرهنگ‌سازی آغاز کرده‌است، خاطر نشان کرد : شهروندان می توانند با مراجعه به سرای محلات در این پویش ثبت نام کنند و این برنامه تا پایان سال ادامه دارد که پیش بینی می شود تعداد زیادی از شهروندان در این پویش شرکت کنند.